حاشیه علیه متن

چرا تاکید خانم علم الهدی بر ادبیات بانوی اول به ضرر دولت است؟

کد خبر: 1247399

سخنرانی جدید خانم علم الهدی درباره واژه «بانوی اول» بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. ایشان در این سخنرانی از همسر رهبر انقلاب به عنوان بانوی اول در ساختار کشور یاد کردند. در این باره باید به چند نکته اشاره کرد.

چرا تاکید خانم علم الهدی بر ادبیات بانوی اول به ضرر دولت است؟

سرویس سیاسی فردا : سخنرانی جدید خانم علم الهدی درباره واژه «بانوی اول» بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. ایشان در این سخنرانی از همسر رهبر انقلاب به عنوان بانوی اول در ساختار کشور یاد کردند. در این باره باید به چند نکته اشاره کرد.

اول: اصرار خانم علم الهدی به تکرار واژه بانوی اول تبدیل به حاشیه ای برای دولت خواهد شد و دولت را در هدف اصلی خود که حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است دچار مشکلاتی می کند. برنده فزونی گرفتن حاشیه هایی که در امتداد این گونه حرف ها ایجاد می شود، نه دولت هست نه ملت.

دوم: پاسخ درست همسر رییس جمهور به سوال درباره بانوی اول می توانست این باشد که چنین مقامی در ساختار کشور وجود ندارد نه اینکه با بیان خود سخن از مقامی بگویند که نه تنها در ساختارها وجود ندارد بلکه قبل از چنین حاشیه هایی مورد توجه سیاست مداران و رسانه ها نبود. طبیعتا استفاده از این ادبیات درباره همسر رهبر انقلاب هم نادرست است.

سوم: خانم علم الهدی به واسطه تخصص و تجربه خود می توانند در حوزه تعلیم و ترییت منشا خدمات شوند و با شناخت خود از این حوزه، برای مشکلات ساختاری این بخش راه حل بیابند و آنها را اجرایی کنند. اما حتما ورود از جنس ادبیات بانوی اول موجب از دست رفتن فرصت در این بخش( تعلیم و تربیت) هم می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها