سردار شریف: تهدید جنگ در دفاع مقدس به فرصت طلایی تبدیل شد

کد خبر: 1246318

معاون روابط عمومی و انتشارات و سخنگوی سپاه گفت: ملت ایران تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت طلایی برای توانمندسازی میهن اسلامی تبدیل کرده اند.

سردار شریف: تهدید جنگ در دفاع مقدس به فرصت طلایی تبدیل شد

سردار رمضان شریف پیش از ظهر یکشنبه به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس و شهادت امام حسن عسکری علیه السلام در یادواره بزرگداشت شهدای روستای مهدیرجه شهرستان گلوگاه با بیان اینکه دفاع مقدس به مفاهیمی که از فرهنگ عاشورایی شنیده بودیم به عینیت بخشید، افزود: شهیدان تنها هستی خود را در راه انقلاب و زمین نماندن فرمان رهبر معظم انقلاب فدا کردند و این مفاهیم کشور را زنده کرد و انقلاب را بالنده و به الگویی الهام بخش تبدیل کرده است زیرا این مفاهیمی که از متن فرهنگ اهل بیت و متن قرآن کریم استخراج شد.

وی با بیان که همه دشمنان انقلاب اسلامی و همه دشمنان مردمان ایران به این کشور حمله کردند و جنگ را بر ما تحمیل کردند، ادامه داد: همه آنان باانگیزه واحد پشت سر حزب بعث قرار گرفته‌اند تا انقلاب اسلامی را به زانو درآورند و همه تلاششان این بود که انقلاب اسلامی را متوقف و بخشی از کشور ما را تجزیه کنند.

سردار شریف با بیان اینکه سال‌های متمادی از جنگ جهانی اول و دوم می‌گذرد و کشورهایی که شکست خوردند همچنان توسط کشورهای پیروز تحقیر می‌شوند.

سردار شریف با بیان اینکه به اظهار خیلی‌ها صدام و حامیانش بهترین زمان را برای جنگ علیه میهن اسلامی انتخاب کرده بودند، گفت: در این دوران صدام در اوج قدرت بود و حامیان پرو پا قرصی داشت و انقلاب اسلامی، انقلاب نوپا و تازه پیروز شده‌ای بود و آنان همه چیز را پیش بینی کرده بودند جز این که رابطه مردم با رهبری انقلاب را محاسبه نکرده بودند و دشمن از همین ناحیه شکست خورد.

تصویر واقعی انقلاب و دفاع مقدس را ارائه کنیم

معاون روابط عمومی و انتشارات و سخنگوی سپاه با بیان این که در زمان دفاع مقدس ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشتیم و امروز ۸۵ میلیون نفر جمعیت داریم، گفت: بیش از ۵۰ میلیون نفر جمعیت کشور دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و وظیفه ماست که تصویر واقعی دوران انقلاب و دفاع مقدس را در نشست‌هایی نظیر یادواره‌های شهید ارائه دهیم.

وی با بیان این که ملت ایران دشمن را در تمامی عرصه‌های مختلف ناکام گذاشته است، افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به قله نزدیک شده ایم و مردمان این سرزمین توانستند مقابل امپراطوری عظیم استکبار ایستادگی کنند و نه تنها یک وجب از سرزمین ما جدا نشد بلکه انقلاب اسلامی به برکت جبهه مقاومت، امروز شرایط بسیار بهتری پیدا کرده است.

سردار شریف با اشاره به الهام بخشی دفاع مقدس و شهیدان گفت: در یادواره شهیدان موظف به ارائه گزارش به شهیدان هستیم وافق امیدوارکننده ای که جلوی راه ما است، گفت: گام اول انقلاب اسلامی، مقاومت، استحکام بخشی به پایه‌های اصلی نظام و حکومت اسلامی است و درگام دوم به تدبیر راهبر معظم انقلاب، گام تمدن سازی است.

معاون روابط عمومی و انتشارات و سخنگوی کل سپاه با بیان اینکه افق آینده روشن است و امروز شرایط به گونه دیگری برای انقلاب اسلامی و دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: به فضل الهی در حوزه دفاعی، امنیتی و نظامی چنان قدرتمند شده شدیم که حتی فکر تجاوز به سرزمین و منافع ما را نمی‌کنند و این توانمندی محصول زحمت نسل بعد از دفاع مقدس است.

سردار شریف با عنوان این که تهدید جنگ تحمیلی را به فرصتی طلایی برای توانمندسازی میهن تبدیل کردیم، گفت: از دشمن انتظاری غیر از دشمنی نیست و جبهه حق و باطل همیشه وجود دارد اما تا زمانی که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم پیروزی و نصرت برای ماست.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به اغتشاشات پاییز سال قبل گفت: جنگ ترکیبی علیه ملت در حوزه فضای مجازی و دیپلماتیک و سیاست خارجی را شاهد بودیم و بعد از اتمام قائله دشمن سرشان به سنگ خورده و فهمیدند که اشتباه کردند و ملت و بسیجیان ما با حضور در عرصه دفاع و نظام و انقلاب و منافع ملی شرایط را به گونه‌ای رقم زدند تا همه کسانی که از اغتشاشگران حمایت کرده بودند، سرافکنده هستند.

دفاع عزتمندانه رئیس جمهور در سازمان ملل

سردار شریف به بیانات رئیس جمهور در سازمان ملل متحد آن را موضع قدرتمند انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: این عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی و بزرگی ملت ایران اسلامی است.

وی با بیان که رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت را به سمت قله‌های پیشرفت و سربلندی عزت و عظمت هدایت کرده است، گفت: هرچند منکر بخشی از مشکلات معیشتی و ناکارآمدی‌های مدیریتی نیستیم اما در مقابل راهی که رفتیم، این مشکلات جدی نیست و حتماً بر آن فائق خواهیم آمد.

سردار شریف با اظهار اینکه ما کشوری بزرگ و صاحب ثروت، هوش‌ها و استعدادهای برجسته هستیم، گفت: ما از پس دفاع مقدس و جنگ ظالمانه برآمدیم و حتماً می‌توانیم در مقابل مشکلات سربلند بیرون آییم.

وی با اظهار اینکه مدیریت دوران دفاع مقدس جز برای رضای خداوند متعال تلاش نمی‌کرد، گفت: این مدیریت در اوج ایثار بود خداوند به این قدم‌ها و نیت‌ها برکت داد و مقابل امپراتوری‌های عظیم دشمن در دفاع مقدس پیروز شدیم.

ایثارگرانه برای رفع مشکلات تلاش کنیم

معاون روابط عمومی و انتشارات و سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: در حال حاضر امنیت کشور تأمین و شرایط برای کار و تلاش فراهم است و باید ایثارگرانه کار کنیم و عمل جهادی داشته باشیم تا موانع و مشکلات برطرف شود و همه دولتمردان باید با تلاش شبانه روزی مشکلات مردم را رفع کنند زیرا جنگ و دفاع مقدس و اغتشاشات بدون حضور مردم پایان خوشی پیدا نمی‌کرد.

سردار شریف با عنوان این که مدافعان انقلاب اسلامی و شهیدان محصول تربیت مذهبی و فرهنگی خانواده‌های فهیمی بودند، گفت: این که دشمن تهاجم سنگینی را علیه خانواده‌های ما به راه انداخته است می‌داند که اگر بنیان‌های خانواده سست شود بسیجی پا به رکاب در جامعه کم می‌شود.

سردار شریف با اشاره به گزارش تحقیقی فرانسوی‌ها درباره دفاع مقدس گفت: آنان علت اصلی شکست صدام و پیروزی جمهوری اسلامی را حضور جوانان با ویژگی اعتقاد به مبانی دینی، تربیت خانوادگی بالا و گوش به فرمان رهبر روحانی عنوان کرده اند وعلت اینکه تهاجم فرهنگی سنگینی علیه خانواده‌ها در شبکه‌های مجازی شروع کردند برای کم کردن بنیان خانواده و پایین آوردن استحکام خانواده است.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها