انواری در گفتگو با «فردا»:

مردم متوجه دغل‌بازی اصلاح‌طلبان شدند و دیگر اقبالی نشان نمی‌دهند

کد خبر: 1246009

فعال سیاسی اصولگرا گفت: رویکرد اصلاح طلبان مصداق بارز این است که یک طور حرف می زنند اما طور دیگری عمل می کنند، مردم این را دغل بازی می دانند که از آن بوی نفاق استشمام می شود.

مردم متوجه دغل‌بازی اصلاح‌طلبان شدند و دیگر اقبالی نشان نمی‌دهند

گروه سیاسی فردا: اصلاح طلبان خوش خیم بالاخره راه خودشان را از رادیکال ها جدا کردند. حال سئوال این است که این بخش از اصلاح طلبان چقدر شانس پیروزی دارند؟

حسین انواری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان شانس پیروزی اصلاح طلبانی که نامزد انتخابات مجلس شدند، گفت: در مقطع کنونی این به نفع نظام و کشور است که همه سلایق سیاسی به صحنه انتخابات بیایند و رقابت خوبی با مشارکت حداکثری مردم شکل بگیرد اما اگر حضور برخی گروه ها با شیطنت و دغل‌کاری همراه باشد مردم متوجه می شوند و خیلی از این گروه ها استقبال نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات اسفندماه با حضور پرشور و چشمگیر مردم برگزار خواهد شد، افزود: رویکرد اصلاح طلبان مصداق بارز این است که یک طور حرف می زنند اما طور دیگری عمل می کنند، مردم این را دغل بازی می دانند که از آن بوی نفاق استشمام می شود.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: از یک طرف جبهه اصلاحات مواضعی رادیکالی و ساختارشکنانه می گیرد که کلا با قانون اساسی مغایرت دارد چون این جبهه خواستار تغییراتی در اصل نظام است اما از طرف دیگر نیروهای اصلاح طلب در انتخابات پیش ثبت نام کردند؛ این رویکرد دوگانه است. مردم این دغل بازی ها را متوجه می شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها