ایسنا/ دستاورد سفر رئیسی به نیویورک

کد خبر: 1245047

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور در نیویورک و سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل فرصت مناسبی است تا ایران را به درستی به کشورهای دنیا معرفی کنیم.

ایسنا/ دستاورد سفر رئیسی به نیویورک

فریدون عباسی با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک برای سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، بیان کرد: با توجه به اینکه رسانه های خارجی به خصوص رسانه های غربی اخبار ایران را درست منتقل نمی کنند، حضور مسئولان جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی سبب می شود تا یکسری اخبار به طور مستقیم در جوامع دیگر پخش شود.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرصتی که رئیس جمهور برای سخنرانی در این اجلاس دارند، باعث می شود که یکسری از مسائل ایدئولوژیک و راهبردی کشور را به دنیا ارائه کند، تصریح کرد: سرویس های امنیتی بیگانه از کشور ما اطلاع دارند و واقعیت قدرت جمهوری اسلامی ایران را درک کرده اند ولی سانسور آنها اجازه نمی دهد مردم سایر کشورها از ماهیت اصلی جمهوری اسلامی اطلاع پیدا کنند.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ایران با شرکت در این مجامع در سطح ریاست جمهوری به شکلی پیام و راهبردهای خود را به دنیا عرضه می کند و می گوید چه ارمغانی برای صلح، محیط زیست، وحدت کشورها، بالا بردن معنویت و تقویت بنیان خانواده دارد. تمام موحدین دنیا به دنبال ثبات در خانواده، اخلاق، حفظ محیط زیست و ارتباط معقول کشورها به شکلی که منافع هر کشوری تامین شود، هستند.

عباسی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور و هیاتی که رئیس جمهور را همراهی می کند در این سفر حائز اهمیت است، افزود: باید در این سفر با جامعه هنری سایر کشورها، دانشگاهیان، تجار و جامعه ایرانی که در کشور آمریکا حضور دارند ارتباط برقرار شود. رئیس جمهور و تیم همراه می توانند واقعیت فرصت سرمایه گذاری در ایران را در این سفر عرضه کرده و افراد تشویق شوند که سرمایه های خود را به ایران بیاورند. این سفرها هم دستاوردهای اقتصادی و هم دستاوردهای سیاسی و فرهنگی برای کشور به همراه دارد.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها