اسماعیل کوثری در گفتگو با «فردا»:

شکست اپوزیسیون کلاهی برای اصلاح طلبان نمی‌شود

کد خبر: 1245046

نماینده مجلس با بیان اینکه جامعه ایران می داند چه کسی خائن و چه کسی خدمتگزار است، گفت: شکست اپوزیسیون عاملی برای اقبال به اصلاح طلبان نمی‌شود.

شکست اپوزیسیون کلاهی برای اصلاح طلبان نمی‌شود

گروه سیاسی فردا: آشفته حالی و ورشکستگی اپوزیسیون بر کسی پوشیده نیست. حال برخی اصلاح طلبان از این وضعیت می خواهند کلاهی برای خود درست کنند و بگویند جامعه به سمت اصلاحات خواهد آمد.

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره وضعیت اپوزیسیون خارج کشور گفت: اپوزیسیون 45 سال دست و پا زد و هرچه در چنته داشت اجرا کرد اما نه تنها نتوانست به مقصودش یعنی براندازی برسد بلکه حتی نتوانست حرکت پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران را کُند کند.

وی وقایع سال گذشته را جنگ ترکیبی خواند و افزود: مردم با آگاهی خودشان نشان دادند مخالف حرکات خشن و جنایتکارانه اپوزیسیون هستند. اپوزیسیون بعد 45 نه مردم و نه رهبری نظام را شناخته است بنابراین هر کاری می کنند که به هدف شوم خودشان برسند قطعا و یقینا شکست می خورند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه گروه های اپوزیسیون هنوز به هیچی نرسیده، برای قدرت سر جنگ دارند، یادآور شد: اپوزیسیون به هیچ وجه دغدغه مردم را ندارد و فقط می خواهد حاکمیت خودش را بر جامعه ایران تحمیل کند تا به اهداف و منافع باندی و گروهی خودش جامه عمل بپوشاند؛ مردم این را می دانند بنابراین همراهی نشان نمی دهند.

وی با بیان اینکه جامعه ایران می داند چه کسی خائن و چه کسی خدمتگزار است، افزود: شکست اپوزیسیون عاملی برای اقبال به اصلاح طلبان نمی شود چون فرق نمی کند هر کسی و هر جریانی قدرت را برای خدمتگزاری نخواهد، قطعا به نتیجه نخواهد رسید. امام و رهبری به جامعه یاد دادند که مسئولان باید خدمتگزار باشند.

این فعال سیاسی گفت: برخی علاقه ای به پیشرفت کشور ندارند بلکه فقط خط نوکری بیگانه و کدخدا را دنبال می کنند اما مردم هوشیارند و به نوکرصفتان استکبار هیچ گاه روی خوش نشان نخواهند داد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها