کوثری: رشد و پیشرفت کشور در گروی حفظ وحدت آحاد جامعه است

کد خبر: 1244779

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، رشد و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف را در گروی حفظ وحدت آحاد، اقشار و گروه‌های مختلف جامعه دانست.

کوثری: رشد و پیشرفت کشور در گروی حفظ وحدت آحاد جامعه است

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، رشد و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف را در گروی حفظ وحدت آحاد، اقشار و گروه‌های مختلف جامعه دانست.

اسماعیل کوثری ، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت، گفت: توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی در هر جامعه‌ای در سایه وحدت و یکپارچگی اتفاق می‌افتد و جامعه ما نیز از این امر مستثنا نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران، دارای تنوع قومی و مذهبی است اما همیشه مردم ما در بزنگاه‌ها نشان داده‌اند که تنوع قومی، زبانی و مذهبی نمی‌تواند مانعی سر راه وحدت و یکپارچگی جامعه باشد. به عنوان نمونه، در دوران دفاع مقدس مردم ما از هر قوم و مذهب و دین و زبانی که بودند، یکپارچه و یک دل در کنار همدیگر به مقابله با دشمن برخاستند و دشمن بعثی و حامیانش را شکست دادند.

کوثری افزود: توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای خدشه به وحدت و یکپارچگی کشورمان، همواره شکست خورده و نقش بر آب شده است؛ به همین دلیل دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته و می‌گیرد تا این وحدت را از بین ببرد چرا که تنها از این راه است که می‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

وی تاکید کرد: باید بدانیم که رمز موفقیت ما برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف و شکست توطئه‌های دشمن علیه کشورمان، حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه است.

به گزارش ایرنا، مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستانو خراسان جنوبی همگان را به مراقبت کامل گفتار و رفتار و پرهیز از همسویی با نقشه دشمن فراخواندند و تأکید کردند: باید مراقب باشیم حرفی که می‌زنیم در جهت نقشه دشمن نباشد و جدول او را کامل نکند چراکه گاهی کسی در اثر غفلت با حرف یا عمل خود جدول دشمن را کامل می‌کند که این خطرناک است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ناکامی‌ چهل و چند ساله‌ دشمنان به علت پیروی ملت از رهنمودهای امام خمینی، انگشت اشاره و جهت‌گیری‌های امام بزرگوار را امری مغتنم برای استمرار حرکت موفقیت‌آمیز ملت ایران دانستند و گفتند: دشمن دو نقطه اساسی یعنی «وحدت ملی» و امنیت ملی» ایرانیان را هدف گرفته است.

ایشان با بیان اینکه باید مراقب باشیم راه را خطا نرویم اشتباه نکنیم حق را با باطل عوضی نگیریم، اظهار داشتند: اگر شما دیدید این راهی که داریم میرویم راهی است که کفّار را خوشحال می‌کند، بدانید که أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ نیستید. پس مع رسول اللّه نیستید، همراه پیغمبر نیستید./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها