مهرداد لاهوتی در گفتگو با «فردا»:

پیش بینی چهره نزدیک به لاریجانی در مورد ائتلاف های جدید سیاسی

کد خبر: 1242820

فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: این احتمال وجود دارد که همچون انتخابات ریاست جمهوری سال 1396، مستقلین، اصولگرایان معتدل و منطقی و حزب اعتدال و توسعه با هم همراه شوند یا هر سه گروه کنار هم قرار بگیرند.

پیش بینی چهره نزدیک به لاریجانی در مورد ائتلاف های جدید سیاسی

گروه سیاسی فردا: آرایش گروه های سیاسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال شکل گیری است. جبهه اصلاحات رویکردی همچون انتخابات ریاست جمهوری 1400 و انتخابات مجلس 1398 در پیش گرفته است اما اعتدالی ها قوی و با برنامه وارد صحنه شدند. علی لاریجانی نیز تلاش دارد در مقابل کسانی که او آنها را خالص سازی می نامد ائتلاف قوی را شکل دهد. حال سئوال این است که چه سلایق سیاسی زیر چتر ائتلاف با علی لاریجانی قرار می گیرند؟

مهرداد لاهوتی در گفتگو با فردا درباره آرایش انتخاباتی گروه های سیاسی گفت: سه جریان اصلاحات، اصولگرا و اعتدال در عرصه سیاسی کشور حضور دارند. اصلاح طلبان قوی وارد صحنه انتخابات مجلس نشدند و فقط برخی چهره های شان شخصا تصمیم به حضور گرفتند و پیش ثبت نام انجام دادند.

وی افزود: اعتدالی ها دو گروه هستند مستقلین مثل ما و نیروهای حزب اعتدال و توسعه. اصولگرایان نیز به دو گروه تقسیم می شوند اصولگرایان معتدل، میانه رو و منطقی و طیف تندرو. این احتمال وجود دارد که همچون انتخابات ریاست جمهوری سال 1396، مستقلین، اصولگرایان معتدل و منطقی و حزب اعتدال و توسعه با هم همراه شوند یا هر سه گروه کنار هم قرار بگیرند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها