یوسفیان ملا در گفتگو با فردا:

آخرین جزییات از فعالیت انتخاباتی لاریجانی در استان ها و شهرستان ها

کد خبر: 1241521

فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: هر کس احتمال می‌دهد که می‌تواند خدمتی به کشور و نظام کند می‌آید با آقای لاریجانی صحبت می‌کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود.

آخرین جزییات از فعالیت انتخاباتی لاریجانی در استان ها و شهرستان ها

گروه سیاسی فردا: اصلاح‌طلبان کما‌فی‌السابق با سیاستی دوگانه وارد سال انتخابات شده‌اند. به قول قدیمی‌ها با یک دست پس زده و با پا پیش می‌کشند. آنها از یک طرف دنبال تند کردن فضا هستند و اصرار به تحریم انتخابات دارند. از طرف دیگر اما به لاریجانی و نزدیک شدن به او برای کسب موفقیت در انتخابات آتی دل بسته‌اند!

عزت الله یوسفیان ملا که از جمله فعالان سیاسی نزدیک به علی لاریجانی است درباره جمع شدن نامزدهای اصلاح‌طلب حول محور علی لاریجانی به خبرنگار «فردا»گفت: افرادی می آیند و با آقای لاریجانی دیدار می کنند اما کسی با پرچم جریان سیاسی پیش آقای لاریجانی نمی آید مثلا بگوید من اصلاح طلب یا اصولگرا هستم و آمدم با شما صحبت کنم.

وی افزود: هر کس احتمال می دهد که می تواند خدمتی به کشور و نظام کند می آید با آقای لاریجانی صحبت می کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود اما اصلا و ابدا ندیدیم کسی با پرچم جریان سیاسی به دیدار آقای لاریجانی آمده باشد.

یوسفیان ملا در واکنش به برخی خبرها و شنیده‌ها مبنی بر همکاری نمایندگان ادوار اصلاح طلب مثل تاجگردون با مجموعه علی لاریجانی برای انتخابات مجلس نیز گفت: خیر این طور نیست. آقای تاجگردون در این مجموعه ای که ما هستیم، نیست. حالا جای دیگری همکاری می کند ما خبر نداریم. در کل مجموعه ای ما هستیم و در استان ها و شهرستان ها فعالیت می کنیم، اصلاح طلبی در جمع ما نیست.

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی همکاری نیروهای اصلاح‌طلبان - با پرچم اصلاح‌طلبی و نه به صورت جداگانه و مستقل - را با طیف لاریجانی تایید نمی‌کند اما از فعالیت نیروهای نزدیک به او و مجموعه نمایندگان ادوار در استان‌ها و شهرستان‌ها می‌گوید. رویکردی که حاکی از اراده این طیف برای ورود به عرصه انتخابات و تلاش برای تصاحب کرسی‌های مجلس است و قطعا مقدمه فعالیت‌های انتخاباتی و سیاسی گسترده‌تر علی لاریجانی خواهد بود. موضوعی است که در روزها و هفته‌های اخیر بارها مطرح شده و مورد توجه بوده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها