پرویز سروری در گفتگو با فردا:

اصلاح‌طلبان علیه قانون حجاب حرف می‌زنند تا رأی جمع کنند

کد خبر: 1239839

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان با هدف آنکه برای خودشان در انتخابات پیش رو ظرفیت رأی ایجاد کنند با اپوزیسیون خارجی و ضدانقلاب همراهی نشان می دهند.

اصلاح‌طلبان علیه قانون حجاب حرف می‌زنند تا رأی جمع کنند

گروه سیاسی فردا: علی ربیعی سخنگوی دولت حسن روحانی در یادداشتی به نقد قانون حجاب پرداخته است؛ حال این سئوال پیش می اید که چرا اصلاح‌طلبان به نقض قانون اصرار دارند به دنبال تحریک و بدبین کردن مردم به قانون هستند؟

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره چرایی اصرار اصلاح طلبان به نقد قانون حجاب گفت: سیاست ماکیاولی این است که هدف وسیله را توجیه می کند یعنی برای موفقیت در انتخابات و جلب توجه افکارعمومی می توان از هر وسیله ای، حتی اگر غیرشرعی هم باشد، استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان نان را به نرخ روز می خورند، افزود: همین آقایان کسانی بودند که وقتی در قدرت حضور داشتند بسیار افراطی عمل می کردند و برخوردهای بسیار تندی با بانوان داشتند اما امروز آنقدر واگرا شدند که حکم شرعی و قانون رسمی کشور را نادیده می گیرند تا بتوانند از این طریق برای خودشان یک ظرفیت اجتماعی تولید کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: متأسفانه اصلاح طلبان همصدا با دشمنان و معاندان نظام در مسیر تضعیف قانون عمل می کنند. دشمنانی که هدف شان از بین بردن امنیت و تجزیه کشور است. سال گذشته دشمنان با تحریک احساسات مردم چند ماه فضای ناامنی را در کشور حاکم کردند، در این فضا شاهد بودیم اغتشاشگران اموال مردم را به آتش کشیدند و به جان و مال مردم آسیب زدند.

وی افزود: کسانی که به اعتقادات دینی پا می فشارند، می دانند حجاب دستور شرعی است و سایرین هم باید بدانند که کشور قانون دارد و همه باید به قانون احترام بگذارند اما جریان اصلاحات به جای آنکه مردم را به رعایت احکام شرعی و احترام به قانون کشور دعوت کند؛ کاملا برعکس عمل می کند. متأسفانه این رویکردها همه کارکردهای انتخاباتی دارد.

پرویز سروری یادآور شد: در واقع اصلاح طلبان با هدف آنکه برای خودشان در انتخابات پیش رو ظرفیت رأی ایجاد کنند با اپوزیسیون خارجی و ضدانقلاب همراهی نشان می دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها