مهدی عرب صادق در گفتگو با فردا:

اصلاح‌طلبان سرمایه اجتماعی ندارد که بخواهند آشوب راه بیاندازند

کد خبر: 1237908

معاون سیاسی حزب موتلفه گفت: طیف تندرو و رادیکال اصلاحات فقط می تواند ژست اپوزیسیون به خود بگیرد تا نوعی همراهی را با سطلنت طلبان، منافقان و معاندین خارج کشور نشان دهد وگرنه در داخل کشور به هیچ عنوان سرمایه اجتماعی ندارد تا براساس آن بخواهند هرج و مرج راه بیاندازند.

اصلاح‌طلبان سرمایه اجتماعی ندارد که بخواهند آشوب راه بیاندازند

گروه سیاسی فردا: پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، اصلاح طلبان از یک سو نیروهای سفید خود راهی میدان کردند و از طرف دیگر بر طبل ناامیدسازی مردم از صندوق رأی می کوبند. حال سئوال این است که اصلاح طلبان توان و ظرفیت آشوب درست کردن را دارند یا در این زمینه هم مثل جلب رای در انتخابات و پتانسیل خود را از دست داده‌اند؟

مهدی عرب صادق در گفتگو با خبرنگار فردا درباره ظرفیت اصلاح طلبان برای آشوب زایی انتخاباتی گفت: طیف معتدل اصلاحات که درون چارچوب نظام عمل می کند با طیف تندرو این جریان همراهی نخواهد کرد. طیف تندرو اصلاحات انتظار دارد مردم نوکر آنها باشند تا به قدرت برسند، منتها خیلی وقت است که مردم اینها را پس زدند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه تندورهای اصلاح طلب هر آنچه در چنته داشتند در اغتشاشات سال 1401 نشان دادند بنابراین اصلا سرمایه اجتماعی ندارند که بخواهند در کشور آشوب زایی کنند، تأکید کرد: طیف تندرو و رادیکال اصلاحات فقط می تواند ژست اپوزیسیون به خود بگیرد تا نوعی همراهی را با سطلنت طلبان، منافقان و معاندین خارج کشور نشان دهد وگرنه در داخل کشور به هیچ عنوان سرمایه اجتماعی ندارد تا براساس آن بخواهند هرج و مرج راه بیاندازند.

وی افزود: برخی اصلاح طلبان در جلسه خانه احزاب رسما اعلام کردند که در انتخابات شرکت می کنند. در واقع اصلاح طلبان چاره ای جز مشارکت در انتخابات ندارند چون عدم شرکت آنها در رقابت سیاسی پیش رو به معنی مرگ کامل سیاسی شان است.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: اصلاح طلبان امروز مشارکت در انتخابات را با دست پس می زنند اما با پا پیش می کشند. آنها بهانه عدم انتخابات آزاد را مطرح می کنند تا اگر نیروهای شان امکان رأی آوری لازم را نداشتند، همین را به عنوان علت عدم پیروزی شان اعلام کنند.

معاون سیاسی حزب موتلفه با اشاره به ریزش فاحش پایگاه اجتماعی اصلاحات اظهار کرد: پیش از آنکه مردم رغبتی به حضور در پای صندوق رأی نداشته باشند، از اصلاح طلبان قهر کرده اند. در مجموع امروز اگر اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نکنند دچار مرگ کامل سیاسی می شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها