بور بور در گفتگو با فردا:

حجاریان چون دولت اصلاحات در قدرت نیست، ترویج ناامیدی می‌کند

کد خبر: 1237037

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: اگر دولت همسو با آقای حجاریان سرکار باشد از استواری و قدرتمندشدن کشور به واسطه حضور اصلاح طلبان در عرصه های مدیریت اجرایی سخن می گوید اما به محض آنکه جریان رقیب جای آنها را در اداره کشور بگیرد، با بهانه های مختلف به ترویج ناامیدی در جامعه می پردازد.

حجاریان چون دولت اصلاحات در قدرت نیست، ترویج ناامیدی می‌کند

گروه سیاسی فردا: سعید حجاریان در جدیدترین یادداشت خود نوشته است «میان ملت و دولت شکافی غیرقابل ترمیم پدید بیاید. به‌عبارتی وضعیت دولت-ملت با اختلال شدید مواجه شود. این موقعیت زمانی پدید می‌آید که دولت تمامی ظرفیت‌اش را به‌کار بسته اما نمی‌تواند خوفاً یا رجاءً یا با دستگاه ایدئولوژیک‌اش جامعه را جذب یا مدیریت کند. در این صورت لاجرم عنصر زور باقی می‌ماند یعنی از اقتدار به قدرت گذر می‌شود و آ‌ن‌گاه ممکن است در لحظه‌ای فروپاشی اتفاق بیفتاد.»

حبیب الله بور بور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره «پیش بینی ترمیم ناپذیری شکاف بین ملت و دولت توسط سعید حجاریان» گفت: آقای حجاریان با هدف ترویج ناامیدی در اجتماع این حرف ها را می زند که قطعا به نفع جامعه نیست چون باعث نگرانی مردم می شود. اگر آقای حجاریان خودش، مردم و کشور را دوست داشته باشد هیچ وقت چنین حرف هایی نمی زند.

وی جدایی مردم از دولت را کذب محض خواند و افزود: اگر خدایی نکرده برای این مملکت اتفاقی بیفتد یا مشکلی پیش آید هیچ دلسوزی به این مسئله دامن نمی زند اما آقای حجاریان و دوستانش همچون رسانه های معاند شدند که از همان اول انقلاب می گفتند «نظام تا 6 ماه آینده مشکل پیدا می کند».

این فعال سیاسی با اشاره به اقتدار نظام در عرصه سیاست خارجی، دفاعی و منطقه ای یادآور شد: تا زمانی که دولت منتسب به اصلاحات بر سر کار بود آقای حجاریان هیچ کدام از این حرف ها را نمی زد، گویی هیچ مشکلی وجود نداشت اما الان که از قدرت به دور هستند، می خواهند طوری جلوه دهند که گویی کشور در حال سقوط است. جا دارد آقای حجاریان و همفکرانش از این رویکرد اشتباه خود خجالت بکشند.

وی با اشاره به سابقه 25 ساله رفتاری اصلاح طلبان در عرصه سیاسی ادامه داد: اگر دولت همسو با آقای حجاریان سرکار باشد از استواری و قدرتمندشدن کشور به واسطه حضور اصلاح طلبان در عرصه های مدیریت اجرایی سخن می گوید اما به محض آنکه جریان رقیب جای آنها را در اداره کشور بگیرد، با بهانه های مختلف  به ترویج ناامیدی در جامعه می پردازد.

بور بور با اشاره به سبک حجاریان و همفکرانش در ترویج شایعه پراکنی در جامعه گفت: روزی بود که هواپیما از تهران بلند می شد تا برود برای آقای حجاریان از خارج کشور دارو بیاورد؛ آن زمان که این کارها برای او انجام می شد همه چیز امن و امان بود؛ همین که دیگر چنین اتفاقی برای او نمی افتد می گوید «مملکت در حال ساقط شدن است».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها