تکلیف جدید کمیسیون تلفیق برنامه هفتم برای حمایت از مددجویان

کد خبر: 1236320

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از مصوبه جدید امروز این کمیسیون به منظور معافیت گمرکی واردات پنل‌های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.

 تکلیف جدید کمیسیون تلفیق برنامه هفتم برای حمایت از مددجویان

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست عصر امروز (سه‌شنبه، 10 مرداد 1402) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز مواد دیگری از لایحه برنامه هفتم توسعه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی از معافیت گمرکی برای واردات پنل‌های خورشیدی برخوردار شدند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: براساس این مصوبه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی می‌توانند بدون پرداخت عوارض گمرکی نسبت به واردات پنل‌های خورشیدی اقدام کنند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مددجویان این دو نهاد حمایتی می‌توانند با نصب این پنل‌ها روی پشت‌بام منزل خود برق تولید کنند و آن را به دولت بفروشند که ساز و کار آن در آیین‌نامه اجرایی این مصوبه تعیین خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس افزود: همچنین براساس این مصوبه امروز کمیسیون تمام دستگاه اعم از دستگاه‌هایی که دولتی هستند یا خیر مشمول نظارت نهادهای نظارتی می‌شوند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها