«مومیکا» رسماً جاسوس صهیونیست‌ها بود

کد خبر: 1235179

دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۹ میلادی او را رسماً به خدمت می‌گیرد و رابطی اطلاعاتی برایش تعیین می‌کند. مأموریت جاسوسی از مقر‌ها و رهبران گروه‌های مقاومت عراق به ویژه در استان نینوا از جمله مأموریت‌های محوله به وی بوده است.

«مومیکا» رسماً جاسوس صهیونیست‌ها بود

قرآن سوزی را می‌خواستند در لفافه آزادی بیان بپیچند، می‌خواستند نتیجه آزادی بیان را بیزاری مردم غرب از اسلام بدانند، می‌خواستند اسلام‌هراسی را واقعیتی نهادینه شده در بطن توده‌های مردمی غرب معرفی کنند، اما خیلی زود روشن شد که عامل هتک حرمت قرآن از مردم غرب نبود، او یک وابسته سرویس‌های جاسوسی بود و حالا تصویر «سلوان مومیکا» با کلاه کیپا (کلاه کوچکی که یهودیان بر سر می‌گذارند) نمادی از دروغ بزرگی است که می‌کوشد او را مستقل معرفی کند. ارتباطات او با عوامل امنیتی دولت صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، کم‌کم عیان می‌شود و چهره مردمی و آزادی دوست او را می‌سوزاند. چهره‌ای که از ابتدا هم از سوی زیرکان سیاست باور نشد.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در دومین بیانیه خود درباره هویت سیاسی-امنیتی سلوان مومیکا توضیح داده که او چگونه به استخدام سرویس امنیتی اسرائیل درآمد و برای خوش‌خدمتی به آن‌ها هر تقلایی کرد.

اقامت در سوئد، دستمزد جاسوسی

حدود دو هفته پیش بود که وزارت اطلاعات اولین بیانیه خود را درباره عامل هتک حرمت قرآن کریم در سوئد منتشر کرد. در آن بیانیه آمده بود که «بر مبنای اطلاعات موثق به دست آمده، سلوان مومیکا فرد هتاک به ساحت قرآن کریم، متولد سال ۱۹۸۶ در عراق بوده و در سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی درآمده است. او که در منطقه محل اقامت پیشین خود در عراق به بدنامی اشتهار داشت، همان بدنامی و سوابق سوء خود را به‌عنوان کارنامه مطلوب صهیونیست‌ها ارائه می‌کند و مورد قبول و استقبال آن‌ها قرار می‌گیرد. نامبرده پس از آن، نقش عمده‌ای در جاسوسی از جریان مقاومت و پیشبرد پروژه تجزیه عراق ایفا می‌نماید. اقامت در سوئد را به‌عنوان دستمزد خیانت‌هایش به ملّت عزیز عراق و امّت گرامی اسلام، از صهیونیست‌ها مطالبه و دریافت می‌کند.»

روز گذشته، وزارت اطلاعات کشورمان دومین بیانیه خود را در این زمینه منتشر کرد که به بیان جزییات بیشتری در خصوص این فرد و ارتباطش با صهیونیست‌ها و موساد می‌پردازد.

ادعای نمایندگی مسیحیان شمال غرب عراق!

در بیانیه وزارت اطلاعات، پس از عرض تسلیت و تعزیت ایام عزاداری سید الشهدا حضرت امام حسین علیه السلام و خاندان مطهر ایشان، آمده است: در پی اطلاعیه مورخ نوزدهم تیرماه این وزارتخانه در خصوص کشف ارتباط دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی با «سلوان مومیکا» عنصر هتاک به قرآن مجید در سوئد، اینک اطلاعات تکمیلی ارائه می‌شود.

۱. طبق مستندات موجود، این عنصر خبیث در سال ۲۰۱۴ اقدام به تأسیس حزبی با عنوان «اتحادیه دموکراتیک سریانی» در عراق نموده و ادعا می‌کند که او نماینده اصلی و صدای مسیحیان شمال غرب عراق است! لکن اهداف ضدملّی و تحرکات مشکوک وی، روز به روز استمرار فعالیت‌های حزبش را با سؤالات بیشتری مواجه کرده، باعث افزایش حساسیت و مظنونیت در جامعه عراق به وی می‌گردد. تا آنجا که عرصه را برای ادامه فعالیت خود در آن کشور تنگ می‌بیند.

۲. اطلاعات به دست آمده از صهیونیست‌ها حاکی است که «سلوان مومیکا» از چند کشور اروپایی درخواست اقامت می‌کند که پاسخی دریافت نمی‌نماید. بنابراین تلاش گسترده‌ای برای تماس با رژیم اشغالگر قدس را آغاز می‌کند. وی برای اثبات وفاداری و کارایی خود برای دستگاه جاسوسی صهیونیزم، کارنامه‌ای از خویش ارائه می‌کند. در این کارنامه، خود را از مهم‌ترین معارضین دولت عراق معرفی می‌نماید. همچنین ادعا می‌کند توسط جریان مقاومت اسلامی عراق به اتهام همکاری با رژیم اشغالگر قدس و تلاش برای تشکیل حکومت مستقل مسیحیان آرامی در استان نینوا، مدتی در بازداشت بوده است.

من به اسرائیل وفادارم!

۳. مومیکا برای اثبات ارادتش به رژیم اشغالگر قدس، تصاویری از خود با کلاه کیپا (کلاه کوچکی که یهودیان بر سر می‌گذارند) و نیز تصویری از پرچم رژیم صهیونیستی که در یکی از کلیسا‌های عراق و کنار پرچم «اتحادیه دموکراتیک سریانی» نصب کرده بود برای صهیونیست‌ها ارسال می‌کند.

۴. دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۹ میلادی او را رسماً به خدمت می‌گیرد و رابطی اطلاعاتی برایش تعیین می‌کند. مأموریت جاسوسی از مقر‌ها و رهبران گروه‌های مقاومت عراق به ویژه در استان نینوا از جمله مأموریت‌های محوله به وی بوده است.

۵. مومیکا پس از خدمات فراوانش به دستگاه جاسوسی صهیونیست‌ها، درخواست انتقال به یک کشور اروپایی را ارائه می‌دهد. عوامل رژیم اشغالگر نیز با این ارزیابی که «مومیکا در قبال امکان اقامت در اروپا، به هر مأموریتی تن می‌دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد، یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر پلید خیانت‌پیشه اعطا می‌کنند.

۶. همچنان که در اطلاعیه قبلی این وزارتخانه اشاره شد همزمانی پروژه جنایتکارانه هتک کلام الله مجید توسط سلوان مومیکا در سوئد با جنایت بزرگ صهیونیست‌ها علیه ساحل غربی و جنین مظلوم و نیز اوضاع بحران زده در داخل سرزمین‌های اشغالی، نشان می‌دهد که پروژه مومیکا مأموریت ابلاغی صهیونیزم با هدف انحراف افکار عمومی مسلمانان از آن جنایت وحشیانه بوده است. اما سوی دیگر آن اتفاق شوم، سوابق سوء و متعدد اسلام ستیزانه پادشاهی سوئد است که عملاً خود را در برابر اعتقادات مقدس و احساسات پاک بیش از ۲ میلیارد مسلمان جهان قرار داده است.

قطعاً خشم مقدس صد‌ها میلیون مسلمان معتقد دنیا، آثاری به مراتب زیانبارتر از پاداش خون‌آلود صهیونیزم جهانی برای پادشاهی سوئد به جا خواهد گذاشت. همچنین مصداقی دیگر از خوی اسلام‌ستیز رژیم کودک‌کش اشغالگر قدس شریف، به عنوان مسئول اصلی حوادث شوم تعرض به قرآن مجید و در برابر ادعا‌های ریاکارانه عادی‌سازی روابط با تعدادی از کشور‌های اسلامی رقم خورد.

منبع: روزنامه جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها