حسین ابراهیمی در گفتگو با فردا:

پلمپ فروشگاه یا شرکت به علت ورود فردی با پوشش هنجارشکنانه منطقی نیست

کد خبر: 1234820

عضو جامعه روحانیت گفت: اگر کسی جرمی یا هنجارشکنی انجام داد خود او مسئول است و باید هزینه این مسئله را براساس حکم قضایی بپردازد.

پلمپ فروشگاه یا شرکت به علت ورود فردی با پوشش هنجارشکنانه منطقی نیست

گروه سیاسی فردا: این روزها در موضوع حجاب شاهد نشر برخی اخبار در رسانه ها هستیم که محل سئوال افکار عمومی قرار گرفته است. به عنوان نمونه مطرح شد که به دلیل ورود یک خانم بی حجاب به بانک، مدیر آن بانک برکنار شد یا به دلیل هنجارشکنی یک خانم در یک مجموعه گردشگری، مدیر آن مجموعه عزل شد یا به دلیل پوشش چند کارمند خانم یک فروشگاه اینترنتی، آن مجموعه پلمپ شد. حال سئوال پیش می آید که این عزل ها و پلمپ ها چقدر در حل موضوع حجاب تأثیر گذارند.

حجت اسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره پلمپ فروشگاه یا برکناری مدیر دولتی به دلیل هنجارشکنی یک مشتری گفت: به دلیل ورود کسی با پوشش هنجارشکنانه به فروشگاه، شرکت یا بانک منطقی نیست که آن فروشگاه و شرکت را پلمپ یا مدیر یک بانک را برکنار کنند چون مصداق این ضرب المثل است که می گوید «گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مس گری».

وی با بیان اینکه مجازات افراد با حکم قضایی انجام شود، افزود: بدون حکم قضایی نه مغازه ای را می شود پلمپ کرد و نه مجوز فعالیت شرکتی را می شود معلق کرد. اگر یک مشتری با پوشش نامناسب وارد یک مغازه شد، نباید آن مغازه پلمپ شود یا اگر یک کارمندی از قانون تخطی کرد، مدیر مجموعه باید کارمندان زیرمجموعه خود را نظارت کند و به کارمند خاطی تذکر و اخطار دهد.

عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه باید مقصر و هنجارشکن مورد جریمه و مجازات قرار گیرد، بیان کرد: اگر کسی جرمی یا هنجارشکنی انجام داد خود او مسئول است و باید هزینه این مسئله را براساس حکم قضایی بپردازد، هیچ وقت بار کسی را کس دیگری بر نمی دارد بنابراین مجازات نباید دامن بقیه افراد را بگیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها