پشت پرده طرح تازه جریان‌های خاص علیه نهاد قانونگذاری کشور

دروغگویی در روز روشن

کد خبر: 1231329

یک رسانه خاص در حالی نوشته که مجری برنامه جهان‌آرا با فشار مجلس ممنوع‌التصویر شده است که خود آن مجری می‌گوید از برنامه کناره‌گیری کرده‌ام.

دروغگویی در روز روشن

گروه سیاست سایت فردا: در یک رسانه خاص خبری سراسر کذب منتشر شده است مبنی بر ممنوع‌التصویرشدن امین سلیمی، مجری برنامه جهان‌آرای شبکه افق به دلیل نقد عملکرد مجلس بوده و ممکن است به خواست رییس مجلس در ماجرای بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور ربط داشته باشد.

این خبر کذب آشکار است و منتشرکنندگان چنین خبری باید پاسخگو باشند که اگر فشار وارده از سوی رئیس مجلس بوده، با چه مستندی چنین سخنی را مطرح می‌کنند؟  از سوی دیگر چه طور ممکن است سیاست‌های صداوسیما چگونه تحت تاثیر مجلس تغییر یابد.

از سوی دیگر خود امین سلیمی، مجری مورد بحث امروز در پستی در اینستاگرام اعلام کرد که خودش از برنامه جهان‌آرا کناره‌گیری کرد و نامی از رئیس مجلس نبرد. هرچند که قرینه ای مبتنی بر فشار از سوی نمایندگان مجلس بر شبکه افق و مجموعه صداوسیما نبوده است و مدعیان باید مستندات خود را ارائه دهند، اما حتی خود این مجری نیز نامی از محمدباقر قالیباف نمی‌برد و از طرفی اصلا نمی‌گوید که ممنوع‌التصویر شده است.

حالا به نظر می‌رسد در ادام هجمه‌ها از تریبون‌های مختلف به نهاد قانون‌گذاری کشور، برخی جریان‌ها از کناره‌گیری یک مجری از یک برنامه طرح تازه‌ای برای تخریب قوه مقننه و شخص رئیس مجلس در پیش گرفته‌اند؛ جریان‌هایی که سابقه و قدمت در رادیکالیسم دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها