فردا گزارش می‌دهد؛

تفاوت جهانگیری با عارف

کد خبر: 1230944

اصلاح‌طلبان میانه‌رو بی‌اعتنا به مواضع تحریمی رادیکال‌های جریان اصلاحات قصد حضور قوی در صحنه انتخابات مجلس را دارند.

تفاوت جهانگیری با عارف

گروه سیاسی فردا: درون اردوگاه اصلاحات شاهد وزن کشی هایی هستیم، هرچند رادیکال ها توانستند چهره خودشان را بر کرسی ریاست جریان اصلاحات بنشانند اما میانه روها قصد دارند محوریت کار را با آوردن چهره های همچون جهانگیری به میدان انتخابات مجلس به دست بگیرند. اما سئوال اصلی آن است که اسحاق جهانگیری چه آورده‌ای می تواند برای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم داشته باشد و محوریت او چقدر متفاوت از محوریت عارف خواهد بود.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات اسفندماه گفت: اصلاح طلبان می خواهند در انتخابات مجلس شورای با چهره های همسو با تفکر خودشان شرکت کنند بنابراین نیاز نمی بینند که حتما با چهره های تند و تیز و رادیکال وارد شوند. در واقع آنها قصد دارند با شخصیت هایی به میدان بیایند که امکان تأییدصلاحیت شدن دارند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره تأثیر محور شدن اسحاق جهانگیری بر موقعیت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس اظهار کرد: مهم نیست چه کسی محور حرکت انتخاباتی اصلاح طلبان می شود چون وقتی اصلاح طلبان به میدان بیایند اصولگرایان نیز با نمادی خواهند آمد که آن شخصیت چه نامزد انتخابات باشد و چه نباشد قطعا مثمرثمر خواهد بود.

این نماینده ادوار مجلس ادامه داد: اصلاح طلبان می توانند با عکس آقای خاتمی بیایند، در این صورت خیلی فرقی نمی کند جریان اصلاحات با عارف بیاید یا جهانگیری. گرچه زمانی که آقای عارف ریاست تشکیلاتی اصلاح طلبان را بر عهده داشت خیلی به او انتقاد شد اما گذشت زمان موجب می شود که افکارعمومی آن نقدها را فراموش کند.

حال باید منتظر ماند و دید در طناب کشی با تندروها، آیا میانه روهای جریان اصلاحات می توانند حرف خود را بر کرسی بنشانند و محوریت کار را با آوردن چهره های همچون جهانگیری به میدان انتخابات مجلس به دست بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها