جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با فردا:

اصلاحات زمان انتخابات می‌گوید درون حاکمیت است اما در فتنه‌ها با اپوزیسیون همراه می‌شود

کد خبر: 1230032

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال اظهار کرد: اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس نیز با ترفند خاصی در حال ورود هستند به این شکل که می خواهند هر دو تیپ معتدل و تندرو را وارد صحنه کنند تا بتوانند در عرصه انتخابات موفق باشند.

اصلاحات زمان انتخابات می‌گوید درون حاکمیت است اما در فتنه‌ها با اپوزیسیون همراه می‌شود

گروه سیاسی فردا: اصلاح طلبان همواره یک بازی دوگانه ای را در عرصه سیاسی دنبال کرده‌اند، هر موقع زمان انتخابات می شود، خود را دلسوز نظام و درون حاکمیت معرفی می کنند اما وقتی اغتشاش یا ناآرامی پیش می آید همسو با اپوزیسیون عمل می کنند. اکنون زمان آن رسیده است که جبهه اصلاحات صریح و شفاف مواضع خودش رو مشخص کند چراکه دیگر افکارعمومی این رفتار دوگانه را از آنها نمی پذیرند که هم رفتار اپوزیسیون از خود نشان دهند و هم ادعا کنند درون نظام هستند و خواستار تأییدصلاحیت شوند.

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار فردا درباره رفتار دوگانه و متناقض اصلاح طلبان در عرصه سیاسی کشور گفت: جبهه اصلاحات دامنه وسیعی دارد و جریانات مختلفی درون آن هستند از جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین گرفته تا جریانات معتدل مثل کارگزاران، حزب اعتدال و توسعه و جریان آقای لاریجانی.

وی با اشاره به رفتار دوگانه اصلاح طلبان افزود: وقتی سال انتخابات می شود اصلاح طلبان طوری وانمود می کنند با ضدانقلاب مرزبندی دارند و درون حاکمیت هستند اما وقتی فتنه ای مثل آشوب سال گذشته پیش می آید، نه تنها مرز خودشان را با ضدانقلاب شفاف نمی کنند و حتی در جاهایی با جریان ضدانقلاب همراهی نشان می دهند. در واقع اصلاح طلبان این مشی سیاسی را زرنگی می دانند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال اظهار کرد: اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس نیز با ترفند خاصی در حال ورود هستند به این شکل که می خواهند هر دو تیپ معتدل و تندرو را وارد صحنه کنند تا بتوانند در عرصه انتخابات موفق باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها