به دلیل نشر اکاذیب علیه قالیباف صورت گرفت؛

محکومیت مدیرمسئول دیده بان بدلیل تهمت فساد به قالیباف

کد خبر: 1229913

مدیر مسئول پایگاه خبری دیده بان در پی شکایت رئیس مجلس شورای اسلامی به اتهام نشر اکاذیب محکوم شناخته شد.

محکومیت مدیرمسئول دیده بان بدلیل تهمت فساد به قالیباف

سرویس سیاسی فردا: مدیر مسئول پایگاه خبری دیده بان در پی شکایت رئیس مجلس شورای اسلامی به اتهام نشر اکاذیب محکوم شناخته شد.

بر اساس حکم صادره از دادگاه کیفری استان تهران پیرامون شکایت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از سعید سیف مدیر مسئول پایگاه خبری دیده بان به دلیل مطالب کذب که در آن به دکتر قالیباف تهمت فساد زده شده بود ، محکوم شد . این رسانه در موضوعات مختلف از جمله ماجرای سفر به ترکیه یکی از رسانه هایی بود که با انتشار اخبار کذب به نقل از برخی افراد، تخریب قالیباف را بی توجه به نادرست بودن خبرها ، در دستور اصلی خود قرار داده بود.  این سایت در یکی از خبرها ، به نقل از غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس در تاریخ ششم اردیبهشت 1401 مطالب کذب منتشر کرد که بر مبنای مطالب و موضوعات منتشر شده دادگاه، به اتفاق آراء پیرامون اتهام نشر اکاذیب وی را مجرم شناخته و به پرداخت جریمه نقدی محکوم ساخته است.

گفتنی است پیرو انتشار اخبار و گزارش های مرتبط با موضوع سفر ترکیه ، جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص اظهارات و ادعاهای مطرح شده در این مقطع به اتهام نشر اکاذیب مورد پیگرد قرار گرفته و محکوم شد. همچنین دادگاه، مدیر رسانه منتشر کننده این گفت و گو را نیز بر اساس مسئولیت انتشار محتوا و موضوعات مورد ادعا مجرم شناخته و به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها