توصیه نمازی به جبهه اصلاحات

کد خبر: 1229695

عضو حزب کارگزاران سازندگی، گفت: جبهه اصلاحات رادیکال و افراطی نشده بلکه اعتدال را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

توصیه نمازی به جبهه اصلاحات

عضو حزب کارگزاران سازندگی، گفت: جبهه اصلاحات رادیکال و افراطی نشده بلکه اعتدال را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

علی محمد نمازی عضو حزب کارگزاران سازندگی و در خصوص انتخاب آذر منصوری به عنوان دبیر کل جدید جبهه اصلاحات و رویکرد جدید این جبهه، گفت: جبهه اصلاحات رادیکال و افراطی نشده بلکه با رعایت اعتدال پیش خواهد رفت و اعتدال را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

وی افزود: جمع اعضای جبهه اصلاحات جمع نخبگانی است که خلاف عقلانیت و خردمندی اقدام نخواهد کرد.

نبوی اگر کاندید می‌شد دوباره رأی می‌آورد

عضو جبهه اصلاحات درباره کناره گیری بهزاد نبوی از ریاست این جبهه، اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم مهندس نبوی بر اثر فشارها کنار نرفته است و حتی اصرارها بر این بود که او کاندیدا شده و ادامه بدهد اما خودش علاقمند نبود. چنانچه او دوباره کاندید می‌شد دوباره رأی می‌آورد و دبیر کل جبهه اصلاحات می‌شد.

نمازی در خصوص وجود یک کاندیدا در انتخابات دبیرکلی، تاکید کرد: وجود یک کاندیدا برای ریاست جبهه اصلاحات نشانه وحدت، انسجام و هماهنگی بین اعضا است و نیروها از خانم آذر منصوری خواستند که کاندید بشود. او در نهایت با ۳۱ رأی از ۳۸ رأی حاضرین دبیر کل جبهه اصلاحات شد. این نشانه قوت جبهه اصلاحات است تا متحد و منسجم و با همدلی مسیر خود را ادامه دهد.

این فعال اصلاح طلب گفت: اصطلاحات همیشه بحث و گفتگو و تعامل با بیرون را مطرح کرده است و به آن پایبند است، اما در درون خود نیازی به این موضوع ندارد لذا وقتی اعضای جبهه اصلاحات در جلسات حضور پیدا می‌کنند، کاملاً فضا برای شأن مشخص است.

مهمترین وظایف تشکل‌های سیاسی تلاش برای انتخابات است

علی محمد نمازی با اشاره به لزوم افزایش رقابت در انتخابات، بیان کرد: لازم است برای رقابت در انتخابات عرصه فعالیت برای اصلاحات فراهم باشد زیرا از مهمترین وظایف تشکل‌های سیاسی، تلاش برای انتخابات و فعال بودن در عرصه انتخابات با هدف چرخش قدرت و حرکت به سوی انتخاب اصلح است؛ این در حالی است که جبهه اصلاحات معتقد است که در انتخابات نقشی نمی‌تواند داشته باشد به همین خاطر به دنبال حفظ موجودیت خود است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم به سمت تکثرگرایی که زاده نظام‌های دموکراتیک است حرکت کنیم و آن را در داخل نظام تقویت کنیم، بهتر است با عقلانیت و بدون ملاحظات و با خردورزی در عرصه سیاسی کشور فعال شویم و نظام از این موضوع استقبال کند و نگران نباشد که رقابت جدی باشد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها