واکنش آجورلو به ادعای محسن هاشمی:

هاشمی با مخالفت پدرش مواجه شد/ قالیباف از رقابت استقبال می‌کرد

کد خبر: 1228156

سعید آجورلو در توئیتی نوشت: قالیباف در جلسه با محسن هاشمی از نامزدشدن او استقبال کرد و آن را یک رقابت بین دو جریان سیاسی درون شورا دانست.

هاشمی با مخالفت پدرش مواجه شد/ قالیباف از رقابت استقبال می‌کرد

گروه سیاست سایت فردا: محسن هاشمی رفسنجانی به تازگی در گفت‌وگویی مدعی شده که قالیباف در سال92 از او خواسته که از رقابت برای شهرداری تهران کنار بکشد. او گفته است: «آن موقع عضو شورای شهر نبودم، یک بار برای شهردار شدن با آقای قالیباف رقابت کردیم، بار اول ۱۵ به ۱۵ رای آوردیم که در دور دوم ایشان شهردار شدند. اتفاقاً رقابت دلچسبی بود، وقتی خواستم رقابت کنم از خودش پرسیدم، و گفت خیلی هم خوب است، اما آن آخرها که اوضاع سخت شد به من گفت کنار بکش که من کنار نرفتم(باخنده)، چون یک عده‌ای از من حمایت کرده بودند».

حالا سعید آجورلو در واکنش به ادعای هاشمی در توئیتی نوشت: «محسن هاشمی به تازگی گفته که قالیباف از من خواست در انتخابات شهردار در سال 92 پس از کسب آراء 15-15 استعفا دهم. این گفته واقعیت ندارد و اصل موضوع این است که هاشمی از پدرش برای حضور در این رقابت مشورت خواسته که با مخالفت ایشان به دلیل عملکرد خوب قالیباف در شهرداری مواجه می‌شود. در نهایت با اصرار محسن هاشمی، جمع‌بندی می‌کنند که قبل از ورود، موضوع را با قالیباف در میان بگذارند. قالیباف در جلسه با محسن هاشمی از نامزدشدن او استقبال می‌کند و آن را یک رقابت بین دو جریان سیاسی درون شورا دانسته و پس از تساوی آراء هم از او نخواسته که از صحنه کنار رود».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها