«فردا» گزارش می‌دهد

پیام تهران به باکو

کد خبر: 1225409

انتظار می‌رفت که ایران زودتر از این‌ها به هشداری که آذربایجان به شهروندان خود برای سفر به ایران داده بود، واکنش نشان دهد. این واکنش اما اگرچه نسبتا دیر اما از سوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نشان داده شد.

پیام تهران به باکو

گروه سیاست سایت فردا - انتظار می‌رفت که ایران زودتر از این‌ها به هشداری که آذربایجان به شهروندان خود برای سفر به ایران داده بود، واکنش نشان دهد. این واکنش اما اگرچه نسبتا دیر اما از سوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نشان داده شد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در فضای مجازی نوشت:  وزارت خارجه آذربایجان نسبت به سفر شهروندان خود به ایران هشدار داده است! این همان سیاستی است که رئیس‌ رژیم جعلی، کودک‌کُش و اشغالگر صهیونیستی اخیرا در سفر به باکو در پیش گرفت.

وی افزود: آن که باید مردم آذربایجان را از آن ترساند، رژیم_صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی. سیاست ما همچنان لغو روادید و آغوش باز به روی برادران و خواهران آذربایجانی است.

کنعانی ادامه داد: تداوم سیاست همسایگی سرلوحه کار ماست البته در چارچوب احترام متقابل و رعایت آداب همسایگی.

لازم به ذکر است که جمهوری آذربایجان اخیر روابط خود را با اسرائیل گسترش داده و اقدام به گشایش سفارتخانه دائمی کرده است. 

پیش از این نیز جمهوری آذربایجان در اقدامی تنش‌آفرین چهار کارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران را عنصر نامطلوب خواند و ۴۸ساعت به آنها فرصت داد خاک این کشور را ترک کنند که متعاقب آن ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، چنین اقدامی را در تعارض با اصول همسایگی دانست

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها