متکی: دولت سیزدهم نشان داد که در اقدام و عمل تعارفی ندارد

کد خبر: 1225276

رئیس خانه احزاب گفت: دولت‌های قبلی در پیمودن مسیر با حب و بغض یا تردید حاضر می‌شدند اما دولت سیزدهم بسیاری از اقدامات بر زمین مانده را انجام داده و خواهیم دید که پیروزی ملت ایران نزدیک است.

متکی: دولت سیزدهم نشان داد که در اقدام و عمل تعارفی ندارد

منوچهر متکی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: استقلال و آزادی بر پایه قدرت مردم جزو مهم‌ترین شعارها و اقداماتی بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تکیه بر آن‌ها توانست ریل این نظام و انقلاب را جانمایی کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) مدرّس و مربی بزرگ تاریخ هستند که با گذشت چندین سال از رحلتشان، همچنان شاهد ظهور و بروز شاگردان ایشان در سراسر کشورهای آزادیخواه هستیم.

وزیر اسبق امور خارجه، شجاعت و شرف را درس مهم امام(ره) برای مردم ایران و تمام مردم آزاده جهان دانست و گفت: ایشان با نفوذ در دل و جان ملت‌ها توانستند راه درست را به آن‌ها نشان دهند. بزرگی و اقتدار رهبر فقید انقلاب اسلامی در همین نفوذ در بطن مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که دنیای غرب در برابر بزرگمنشی امام راحل سر فرود می‌آورد و در برابر اقدامات این عالم فرزانه ساکت است. تمدن غرب با محصول نژادپرستی و جنگ‌های خود نتوانسته در برابر ایمان، تقوا و مردم‌داری امام(ره) حرفی برای گفتن داشته باشد.

متکی، در بخش دیگری از سخنان خود، ادامه مسیر امام راحل توسط آیت‌الله خامنه‌ای را عامل ماندگاری مسیر و زنده بودن سیره ایشان دانست و بیان داشت: مسیر حق و حقیقت توسط این 2 رهبر معظم آن‌گونه پیموده شده که هیچکس توان مقابله با آن را ندارد.

وی، قدرت‌نمایی امروز جبهه مقاومت در سراسر کشورها نظیر لبنان، سوریه، عراق و دیگر ممالک را حاصل مکتب امام(ره) و رهبر انقلاب برشمرد و تصریح کرد: ترس دشمن از همه‌گیری مکتب همین است که بیداری اسلامی و انسانی جهان را فرا گیرد.

رئیس خانه احزاب و دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، با اشاره به اقدامات مثبت دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف نیز گفت: دولت‌های قبلی در پیمودن مسیر با حب و بغض یا تردید حاضر می‌شدند اما دولت سیزدهم بسیاری از اقدامات بر زمین مانده را انجام داده و خواهیم دید که پیروزی ملت ایران نزدیک است.

وی اذعان داشت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید سریع‌تر انجام شود چرا که این ملت در برهه‌های مختلف تاریخ در برابر دشمنان ایستاده و وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و امروز نوبت مسئولان است که به وظیفه‌شان عمل کنند.

متکی گفت: کارآمدی و کاربلدی دولتمردان لازمه موفقیت در برنامه‌هاست و این موارد به عنوان نیروی محرک دولت محسوب می‌شوند. خوشبختانه دولت سیزدهم نشان داد که در اقدام و عمل تعارفی ندارد و تغییر برخی اعضای کابینه موید این موضوع است.

وی در پایان سخنان خود، عملکرد دولت و رسیدگی به مشکلات مردم را عامل حضور پرشور در صحنه‌های مختلف دانست و تاکید کرد: اینکه در انتخابات اخیر شاهد کاهش حضور مردم بودیم به عدم همراهی دولت‌ها با مردم هم بستگی دارد. امروز خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم این امر به افزایش مشارکت مردمی در انتخابات آتی و سایر صحنه‌ها منتج شود.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها