«فردا» گزارش می‌دهد

قهر اتحاد ملتی‌ها با جبهه اصلاحات

کد خبر: 1222485

تفرق اصلاح‌طلبان هر از گاهی بیشتر از همیشه خودنمایی می‌کند و به‌نظر می‌رسد این چنددستگی در انتخابات پیش رو نیز نمود پیدا خواهد کرد.

قهر اتحاد ملتی‌ها با جبهه اصلاحات

گروه سیاست سایت فردا - تفرق اصلاح‌طلبان هر از گاهی بیشتر از همیشه خودنمایی می‌کند و به‌نظر می‌رسد این چنددستگی در انتخابات پیش رو نیز نمود پیدا خواهد کرد.

روزنامه آرمان امروز در این رابطه خبر داده که برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب که عمدتا در «حزب اتحاد ملت» حضور دارند تمایلی برای ادامه همکاری با جبهه اصلاحات ندارند و تصمیم گرفته‌اند که از هم اکنون از ادامه مسیر صرف نظر کنند.

این روزنامه ادامه داده: با همه این موضوعات طیف وسیعی از اصلاح‌طلبان قصد دارند بار دیگر در انتخاباتی که گویا قرار است متفاوت‌تر از گذشته و با حضور سلایق مختلف برگزار شود، حضوری محسوسی داشته باشند تا حتی اگر طیفی از اصلاح‌طلبان پای صندوق رای نیایند، باز هم بتوانند نمایندگانی به بهارستان بفرستند.

کمال‌الدین پیرموذن،‌ عضو جبهه اصلاحات نیز در این راستا گفته: طیفی از چهره‌های اصلاح‌طلب که در «حزب اتحاد ملت» حضور دارند به‌دلیل مطالباتی که دارند تمایلی برای حضور در آنها دیده نمی‌شود. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تعداد زیادی از چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلبی با کاهش سقف مطالبات خود قرار است از لیستی که در ائتلاف با جریان معتدل اصولگرا، طیف نزدیک به «علی لاریجانی»، تهیه خواهد شد از نامزدها حمایت کنند.

باتوجه به اهدافی که برای انتخابات اسفند ماه در نظر گرفته شده است و با اتکا به لیستی که منتشر خواهد شد حداقل ۱۷۰ کرسی مجلس شورای اسلامی را هدف قرار داده‌ایم.

آنچه حسن رسولی،‌ فعال اصلاح‌طلب به روزنامه صبح نو گفته نیز این رویکرد اصلاح‌طلبان را تایید می‌کند. او گفته: من اصلا تحریم نمی‌کنم، تحریم را براندازی می‌دانم، ما در انتخابات اخیر ۱۴۰۰، انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها را داشتیم و در شوراها، لیست داشتیم با علم اینکه می‌بازیم، اصلا تحریم نکردیم. اگر جریان میانه با آن وسعتی که آرزو می‌کنیم شکل بگیرد، آن وقت یک تکلیف ملی از ناحیه جریان میانه باشد، بعید می‌دانم آقای لاریجانی یا آقای ناطق و جهانگیری نیایند. »

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها