گفت‌وگوی «فردا» با علی یوسف‌پور

حتی یک وزارتخانه روی کاغذ هم رویکردش برای تحقق شعار سال را اعلام نکرد

کد خبر: 1219000

فعال سیاسی اصولگرا گفت: در مجموع امیدواریم آقای رئیسی تیمی را سرکار آورد که حداقل بتواند 30 تا 40 درصد رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را محقق کند.

حتی یک وزارتخانه روی کاغذ هم رویکردش برای تحقق شعار سال را اعلام نکرد

گروه سیاسی فردا: شعار امسال «رشد تولید و مهار تورم» است، 90 روز از آغاز سال 1402 گذشت و سئوال آن است که این شعار چه میزان محقق شده است.

علی یوسف‌پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان تحقق شعار سال بعد گذشت 45 روز از سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی مشهد و دیدار امسال با کارگزاران نظام خیلی جامع و کامل راه حل های مشکلات اقتصادی را تشریح کردند. قریب به 45 روز از سخنرانی مشهد می گذرد اما حتی یک دستگاه اجرایی و وزارتخانه روی کاغذ نحوه تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب در امر واگذاری اقتصاد به مردم را اعلام نکرد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید در تحقق شعار سال پیشتاز باشند، افزود: در آینده نزدیک آقای رئیس جمهور باید 3 وزیر پیشنهادی خود را برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، جهادکشاورزی و صمت به مجلس معرفی کند اما اگر افراد جدید بخواهند مثل قبلی ها باشند، قطعا نمی توانند رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه هیچ وقت کارمند ساده بخش پذیرش بیمارستان نمی تواند در سطح یک مدیر بیمارستان ظاهر شود، یادآور شد: کار مدیریت باید به اهلش سپرده شود وقتی این اتفاق نمی افتد شاهد هستیم 45 روز از آغاز سال جدید می گذرد اما حتی یک کار نظری و روی کاغذی از دولت درباره تحقق شعار سال ندیدیم.

وی افزود: طبق شعار سال می بایست شاهد مهار تورم می بودیم اما در کدام حوزه نشانه های آن را می بینیم. مثل سال 64 نماینده مجلس بودم و از وزیر صنایع درباره خودروسازها سئوال کردم، هنوز همان مشکلات را در این حوزه شاهد هستیم که مافیاهای پشت پرده مدیران اجرایی دارای امضاهای طلایی را با خود همراه می کنند.

یوسف پور با اشاره به وجود فساد در حوزه خودروسازی تأکید کرد: خودروسازان محصولات خود را خیلی گران می فروشند اما با این وجود 300 هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارند، چه طور ممکن است، تویوتا لنکروز با دلار 50 هزار تومان 5 میلیارد تومان باشد اما قیمت آن در بازار 24 تا 40 میلیارد است، ما به التفاوت این مبلغ در جیب چه کسی می رود؟

این نماینده ادوار مجلس افزود: در مجموع امیدواریم آقای رئیسی تیمی را سرکار آورد که حداقل بتواند 30 تا 40 درصد رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را محقق کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها