موسوی: هدف جلسه هم‌افزایی و همفکری مجلس و ‌مجمع دربارهٔ مسائل اساسی و ‌کلان کشور بود

کد خبر: 1218524

سید نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس، در حاشیۀ نشست مشترک مجلس شورای اسلامی ‌‌و مجمع تشخیص مصلحت نظام: با توجه به مسائل و ‌موضوعات فی‌مابین مجلس و‌ مجمع در امتداد جلسات گذشته و تأکیدات مقام‌ معظم رهبری، جلسه امروز به دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

موسوی: هدف جلسه هم‌افزایی و همفکری مجلس و ‌مجمع دربارهٔ مسائل اساسی و ‌کلان کشور بود

 سید نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس، در حاشیۀ نشست مشترک مجلس شورای اسلامی ‌‌و مجمع تشخیص مصلحت نظام: با توجه به مسائل و ‌موضوعات فی‌مابین مجلس و‌ مجمع در امتداد  جلسات گذشته و تأکیدات مقام‌ معظم رهبری، جلسه امروز به دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

 هدف جلسه هماهنگی، هم‌افزایی و همفکری مجلس و ‌مجمع تشخیص درباره مسائل اساسی و ‌کلان کشور و تعاملات و موضوعات فی‌مابین بود.

 بخش عمده ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی درباره موضوع هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های ‌کلان نظام است که از جانب رهبری به مجمع ارجاع و این هیئت شکل‌ گرفته است، فرایند شکل‌گیری هیئت و اعمال نظرات درباره قوانین در حال انجام است، لذا طبیعی است که در ابتدا تفاسیر مختلف یا احیاناً ناهماهنگی و اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد؛ مخصوصاً راجع به موضوع بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ابهامات و اختلاف‌نظرهایی خود را نشان داد که بعضاً نماینده‌ها به آن‌ها پرداختند. بخش عمده جلسه امروز ناظر بر این مسئله بود.

 جلسات ادامه خواهد داشت به‌ویژه اینکه از نتایج خوب این جلسه که رؤسای مجلس و‌ مجمع بر آن تأکید داشتند،  تداوم جلسات و شکل‌گیری چارچوب و دستور هماهنگی‌ها برای تداوم  جلسات و هماهنگی‌ها بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها