«فردا نیوز» گزارش می‌دهد

بررسی طرح استیضاح، دستور کار فردای مجلس

کد خبر: 1217743

این استیضاح در حالی انجام می‌شود که در روزهای اخیر شاهد حاشیه‌سازی‌ها و خبرسازی‌های متعددی برای منحرف کردن اذهان و کاستن از احتمال استیضاح بودیم.

 بررسی طرح استیضاح، دستور کار فردای مجلس

گروه سیاست سایت فردا - سرانجام پس از تداوم ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های مدیریتی در وزارت صمت و به‌رغم حاشیه‌سازی‌ها پیرامون تصمیم نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صمت، این تصمیم فردا به مرحله اجرا درمی‌آید.

بررسی تقاضای استیضاح سید رضا فاطمی امین،وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا یکشنبه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

این استیضاح در حالی انجام می‌شود که در روزهای اخیر شاهد حاشیه‌سازی‌ها و خبرسازی‌های متعددی برای منحرف کردن اذهان و کاستن از احتمال استیضاح بودیم. از برخی شایعات درباره هدیه دادن به نمایندگان مجلس - که اگرچه تکذیبیه آن آمد، همچنان در حال پیگیری از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط است - تا لابی‌هایی که مدیران وزارت صمت قصد انجام را دارند و موسوی لارگانی درباره آن توییت کرده است. 

مخالفان وزیر صمت و منتقدان به ناکارآمدی وی در مجلس اما پرشمار‌تر از آن هستند که با این حرف‌ها و این حواشی عقب بنشینند یا از انجام وظیفه نمایندگی خود کوتاه بیایند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها