چرا تخریب‌کنندگان قالیباف از شفافیت استقبال نمی‌کنند؟

کد خبر: 1212922

باید دید چه کسانی از تصویب شفافیت و انتشار داوطلبانۀ آرا ناراحت شده‌اند. مشخص است: کسانی که قصدشان بازی‌های سیاسی و صرفِ به‌قدرت‌رسیدن است و نه خدمت به مردم.

 چرا تخریب‌کنندگان قالیباف از شفافیت استقبال نمی‌کنند؟

 تحریریه، به مناسبت شفافیت داوطلبانۀ آرای برخی نمایندگان:  باید دید چه کسانی از تصویب شفافیت و انتشار داوطلبانۀ آرا ناراحت شده‌اند. مشخص است: کسانی که قصدشان بازی‌های سیاسی و صرفِ به‌قدرت‌رسیدن است و نه خدمت به مردم.

قالیباف به‌عنوان طراح و نفر اول طرح شفافیت را امضا کرده، آن را به‌همراه نمایندگان و به‌طور غیرمعمول و خارج از نوبت‌ها از صحن و کمیسیون‌ها پیگیری کرده، در صحن به آن رأی موافق داده، حالا هم که روند بررسی مجمع طولانی شده داوطلبانه آرائش را منتشر کرده. مشخص است کسانی که انگیزه‌ای جز رقابت سیاسی ندارند، از این پیگیری‌های مستمر و نهایتاً به ثمر نشستن طرح ناراحت می‌شوند.

 اگر کار خوبی انجام می‌گیرد، نباید نگاه کنیم انجام‌دهندۀ آن از قبیلۀ ماست و سپس تأیید کنیم. کار خوب را، حرف خوب را، مصوبۀ خوب را باید تحسین کرد. چنان‌که نباید به‌خاطر قبیله‌گرایی چشممان را بر اشتباهات هم‌گروه خود ببندیم. اکنون ملاک خوبی در دست داریم. ببینیم چه کسانی از شفافیت خوشحال نیستند و باز به تخریب ادامه می‌دهند. همان‌ها کسانی‌اند که سیاست و اقتصاد و فرهنگ کشور را گروگان بازی‌های سیاسی خود گرفته‌اند.

 اینک شاهدیم هر روز که می‌گذرد، تعداد بیشتری از نمایندگان در مجلس داوطلبانه رأی خود را شفاف می‌سازند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها