نشست امروز کمیسیون عمران

کد خبر: 1192080

رئیس بسیج سازندگی در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گزارشی از اقدامات این سازمان در تأمین آب شرب روستاها، ساخت راه‌ها بین مزارع و جاده‌های گلزارهای شهدا ارائه کرد.

 نشست امروز کمیسیون عمران

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفـت: در جلسه امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و معاون وزیر نیرو گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود در خصوص آبرسانی به روستاها و ایجاد شبکه آب و فاضلاب در مناطق مختلف کشور ارائه کردند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: اضافه کردن 10 هزار روستای دارای تنش آبی به موافقت‌نامه طرح ملی، ایجاد ردیف اجرایی با عنوان کمک به طرح‌های آبرسانی به روستا با کمک خیرین، افزایش اعتبارات  عملیات آبرسانی و فاضلاب روستاها به 10 هزار میلیارد ریال، ایجاد ردیف اعتباری برای پایدارسازی شبکه‌های توزیع آب از جمله اصلاح و بازسازی لوله‌های فرسوده، پهنه‌بندی فشاری، اصلاح و استانداردسازی و رسیدگی به انشعابات فرسوده آب با اعتبار 12 هزار میلیارد تومان و نیاز سال 1402 به مبلغ 4 هزار میلیارد تومان از جمله پیشنهادات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب برای بودجه سال آتی است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی نیز با حضور در کمیسیون عمران مجلس، گزارشی در خصوص اقدامات این سازمان در تأمین آب شرب روستاها، ساخت راه‌ها بین مزارع، جاده‌های گلزارهای شهدا ارائه کرد. همچنین درخواست‌های خود را برای بودجه سال آتی ارائه کرد و مقرر شد کمیسیون عمران نیز با توجه به اقدامات خوبی که این مجموعه در حوزه تأمین آب شُرب روستایی داشته به بسیج سازندگی در لایحه بودجه سال 1402  توجه ویژه‌تری داشته باشد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها