مسابقه فوتبال درون مستطیل سبز، بازی سیاست در زمین شرارت

کد خبر: 1187860

اصل ماجرا را اما افراد دیگری باختند، آنهایی باختند که تا دیروز نان این سفره را می‌خوردند اما چندماهی است بوی کباب شنیده‌اند، لابد برای روی پلویی که در سفارت ملکه سفارش داده‌اند.

مسابقه فوتبال درون مستطیل سبز، بازی سیاست در زمین شرارت

به گزارش سایت فردا، در ماههای اخیر شاهد بیشترین حاشیه‌ها و فشارها برای کاروان تیم ملی فوتبال بودیم که برخلاف انتظار ارتباطی به مسائل فنی و ورزشی نداشت و از منشاء سیاسی سرچشمه می‌گرفت. از تقلای معاندین و براندازان برای محروم ساختن مردم ایران از حضور تیم ملی‌شان در جام جهانی 2022 قطر تا تهدید بازیکنان و تحت فشار گذاشتن آنان در فضای رسانه‌ای.

در این شرایط روزنامه جام جم در واکنش به مسابقه شب گذشته ایران و انگلیس با تیتر «بازی را باختیم وطن را نه»، نوشته: واقعیت این است که باخت به انگلیس قابل‌پیش‌بینی بود اما نه با این شدت، البته جام تمام نشده اگر کی‌روش بتواند تیم را جمع‌وجور کند.

این روزنامه ادامه داده: اصل ماجرا را اما افراد دیگری باختند، آنهایی باختند که تا دیروز نان این سفره را می‌خوردند اما چندماهی است بوی کباب شنیده‌اند، لابد برای روی پلویی که در سفارت ملکه سفارش داده‌اند. البته خودشان خوب می‌دانند که بوی کباب را اشتباه شنفته‌اند، خوب که صحنه را ببینند می‌فهمند دارد حمار داغ می‌شود.

جام جم افزوده: نه اشتباه نکنید، مساله‌ام آن هموطنی نیست که ممکن است با قضاوتی درست یا غلط به‌خاطر یک اظهارنظر غلط یک امام‌جمعه، به‌خاطر یک سیاست غلط مثل گشت ارشاد، به‌خاطر اهمال در برخورد با عوامل فلان اختلاس، به‌خاطر بی‌ایده دیدن دولت، به‌خاطر فشار اقتصادی، به‌خاطر اصرار بی‌مورد عده‌ای بر طرح خردگریز صیانت و به‌خاطر... دلش دیشب با تیم کشورش نبود و از باخت ناراحت نشد و احیانا ابراز خوشحالی هم کرد، البته با او همدل نیستم و معتقدم حتی اگر همه‌ آن دلایل بالا وارد باشند نباید انتقامش را از گربه وطن گرفت.

در این میان روزنامه کیهان نیز با عنوان «ایران 2 - انگلیس، اسرائیل، آل‌سعود و وطن‌فروشان داخلی و خارجی 6» به انتقاد از برخی بازیکنان که سرود ملی را نخواندند پرداخته و نوشته: تیم ملی فوتبال ایران در حالی در این بازی نتیجه را به تیم انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها