تدارکچی‌های جنجال‌های رسانه‌ای علیه ایران در چه وضعیتی‌اند؟

کد خبر: 1187174

بی بی سی و اینترنشنال تلاش گسترده ای برای حذف ایران از جام جهانی کرده بودند؛ حالا ایران در قطر است، آنها در لندن کنار پرنس چارلز!

تدارکچی‌های جنجال‌های رسانه‌ای علیه ایران در چه وضعیتی‌اند؟

به گزارش سایت فردا پس از تروریستی خواندن شبکه اینترنشنال از سوی وزارت اطلاعات و افشای فایل صوتی یکی از خبرنگاران بی‌بی‌سی که از پروژه تجزیه ایران سخن می‌گفت حجم اختلافات و دعواها در این دو شبکه وابسته به دولت‌های خارجی بالا گرفته چنانکه خبرنگارانشان در فضای مجازی نیز به طور علنی یکدیگر را تهدید می‌کنند.
این اما تنها موضوعی نیست که آنها را درگیر خود کرده و عدم صدور ویزا برای خبرنگاران اینترنشنال و هراس عناصر بی‌بی‌سی فارسی برای سفر به قطر به‌منظور بهره‌برداری سیاسی از جام جهانی نیز آنها را در موقعیت بازنده قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم در این باره نوشته:

روزنامه کیهان نیز گزارش داده که رسوایی شبه رسانه‌ها و پایگاههای خبری غرب از انتشار 38000 دروغ طی 46 روز فراتر رفته و به انتشار اخبار آینده کشیده شد که ورای ارائه خبر و گزارش، نوعی القاء دستورالعمل‌های خرابکاری و اغتشاش در زمان‌ها و مکان‌های مشخص به نظر می‌آید.

این روزنامه ادامه داده:‌ «در مسیر اتوبان تهران-کرج صدای شلیک چند گلوله به گوش رسید و ستونی از دود همراه با فریاد معترضان خطاب به ماموران فضا را پر کرد...»

این خبر و گزارش پیش‌بینی و غیب‌گویی نبوده، فال‌گیری و کف بینی هم انجام نشده، خبر برمی‌گردد به همان جریان اغتشاش خونین روز 12 آبان که ظاهرا به مناسبت چهلم یکی از کشته شدگان حوادث اخیر فراخوان داده شده بود. فقط اشکال کار آنجاست که یک روز پیش از اتفاق یاد شده پخش شده است!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها