حاجی دلیگانی: کرونا را با همان روحیه فتح خرمشهر مهار کردیم

کد خبر: 1151675

عضو هیأت رئیسه مجلس با تقدیر از وزیر و مسؤولان وزارت بهداشت گفت: با همان روحیه‌ای که جوانان ابتدای انقلاب، خرمشهر را فتح کردند، جوانان امروز توانستند کرونا را مهار کنند.

حاجی دلیگانی: کرونا را با همان روحیه فتح خرمشهر مهار کردیم

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا، اظهار کرد: بنده به دولت آقای رئیسی و وزارت بهداشت به خاطر این موفقیت تبریک عرض می‌کنم.

وی با تقدیر و تشکر از مسؤولان وزارت بهداشت و نظام سلامت، افزود: با همان روحیه‌ای که جوانان ابتدای انقلاب توانستند خرمشهر را فتح کنند، جوانان امروز هم توانستند کرونا را مهار کنند.

عضو هیأت‌ رئیسه مجلس اظهار کرد: با وجود همه تحریم‌ها، اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و متحدانش در ابتدای شیوع کرونا و در ادامه کار با تکیه بر جوانان و شرکت‌های دانش بنیان، توانستیم نسبت به مهار و کنترل بیماری کرونا اقدام کنیم.

 حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا ما حتی در بحث تأمین ماسک پارچه ای نیز با محدودیت و مشکل مواجه بودیم اما امروز ۶ شرکت در ایران کار تولید واکسن کرونا را انجام می‌دهند و ما علاوه بر تأمین نیاز داخلی قادر به رفع نیاز کشورهای دوست در این زمینه نیز هستیم.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها