کوثری: آینده جبهه مقاومت بسیار روشن است

کد خبر: 1143875

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن صهیونیستی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به نابودی نزدیک است.

کوثری:  آینده جبهه مقاومت بسیار روشن است

محمداسماعیل کوثری در حاشیه سفر به کاشان با اشاره به اینکه خوشبختانه گروه‌های مقاومت در منطقه در حال حاضر به یک وحدت و انسجام خوبی رسیده اند، اظهار داشت: در شرایط کنونی جهان مهمترین هدف گروه‌های مقاومت مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به نابودی نزدیک است، ابراز داشت: خوشبختانه با وضعیت کنونی آینده جبهه مقاومت بسیار روشن و امیدوارکننده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستیابی رزمندگان جبهه مقاومت به موشک و استفاده از آن بر علیه دشمن صهیونیستی تصریح کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی متوجه شده است که توازن قدرت در منطقه به سوی رزمندگان جبهه مقاومت سنگینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی نتوانسته است موشک‌های نیروهای مقاومت در غزه را ردیابی کند، گفت: این باعث شده است که گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی به اشتباه موشک‌های خود را بزنند که این باعث تمسخر آنها شده است.

کوثری در ادامه با بیان اینکه مسیر ایستادگی و مقاومت در نهایت پیروزی است، افزود: این مقاومت هم اکنون مورد توجه تمام آزادیخواهان جهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی برای هیچکدام از ارزش‌های انسانی ارزشی قائل نیست و به بدترین شکل ممکن حقوق انسانی فلسطینی‌ها را نقض می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروهای جبهه مقاومت خالصانه در راه رضای خداوند جهاد می‌کنند، تاکید کرد: انشاالله به زودی دعای مردم فلسطین برای نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایمان به خدا باعث می‌شود که کارها و فعالیت‌ها رنگ و بویی خدایی به خود بگیرد، اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس هم نمادی از ایمان به خدا در راستای مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها