سناریوی رنگ‌باخته یاشار سلطانی: از توجه‌طلبی تا تقلا برای اثرگذاری بر رسیدگی قضائی

کد خبر: 1140771

توجه‌طلبی یاشار سلطانی در کنار تلاش برای تاثیرگذاری بر روند رسیدگی‌ قضائی به پرونده‌های وی باعث شده او به جای تمکین به روند دادرسی به نمایش و وارونه‌نمایی در توئیتر رو آورد.

سناریوی رنگ‌باخته یاشار سلطانی: از توجه‌طلبی تا تقلا برای اثرگذاری بر رسیدگی قضائی

 یاشار سلطانی برخلاف آنچه که ادعا می‌کند همواره بدون واهمه از محکمه الهی به اتهام‌زنی پرداخته و هر بار که خلاف ادعایش ثابت می‌شود به‌جای عذرخواهی به این مسیر انحرافی ادامه می‌دهد.

به‌دنبال ادعای اخیر وی مبنی بر بررسی اعتراض وکیل قالیباف جهت نقض قرار در روز چهارشنبه در شعبه بازپرسی با حضور آقای قالیباف نیز یک منبع آگاه گفته: او همانند دفعات قبل، هدفی جز  ‌جوسازی جهت تاثیرگذاری منفی در روند رسیدگی قضایی و افزایش میزان خوانندگان پیام‌های خود و القای مطالب نادرست به ایشان، ندارد.

بنابر توضیحات این منبع آگاه این پرونده هنوز در مرحله رسیدگی مقدماتی است و رسیدگی در این مرحله محرمانه بوده و نقض این حکم، جرم محسوب می شود. لذا وی به‌صورت غیرقانونی و برای تأثیرگذاری بر روند بررسی محکمه، دستور قاضی پرونده را منتشر کرده است.

وی اضافه کرده که بر اساس همین سندی که غیرقانونی منتشر شده، دادگاه تکمیل تحقیقات را از دادسرا خواسته و بر همین اساس، شعبه ۴ دادسرای فرهنگ و رسانه با ابلاغ به آقای علی اصغر قهرمانی وکیل دکتر قالیباف از ایشان جهت حضور دعوت نموده و وکیل حسب دستور قضایی، در بازپرسی حضور پیدا خواهد کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها