شرط مهم «اعتماد ملی» برای حمایت از مذاکرات

کد خبر: 1129922

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اصلاح اساسنامه حزب، گفت: هر مذاکره و سیاستی در عرصه خارجی که منجر به رونق اقتصادی کشور شود، مورد حمایت حزب اعتماد ملی خواهد بود.

شرط مهم «اعتماد ملی» برای حمایت از مذاکرات

اسماعیل گرامی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کمیته ها و دفاتر حزب اعتماد ملی فعال هستند، اظهار کرد: جلسات دفتر سیاسی و کمیته تعامل هر هفته برگزار می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر وقت ما صرف اصلاح اساسنامه حزب می شود. کمیته ای بدین منظور در حزب تشکیل شده است و پس از انجام اصلاحات، در کمیته سیاسی و تعامل بحث می شود سپس به شورای مرکزی می رود.

این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه حزب اعتماد ملی مذاکرات وین را رصد و دنبال می کند، تصریح کرد: ما موافق هر مذاکره ای که منجر به رفع تحریم ها شده و در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت کشور باشد، هستیم. ما معتقدیم در مذاکرات است که منافع ملت یا هزینه کمتری تامین می شود. اگر مذاکرات وین نیز به نتیجه برسد، جو روانی تاثیر خود را بر قیمت ها خواهد گذاشت، منابع ارزی و نفتی ما آزاد شده و ذخایر ارزی هم بیشتر می شود و این عوامل به اقتصاد کشور کمک می کند. هر مذاکره و سیاستی در عرصه خارجی که منجر به رونق اقتصادی کشور شود، مورد حمایت حزب اعتماد ملی خواهد بود./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها