هشدار مجلس به وزرا

کد خبر: 1129826

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت:‌ با مجوز مجلس تعداد زیادی نیرو به نهادهای نظارتی و تعزیراتی دولت اضافه شده و انتظار داریم که با حراست و مراقبت این نیروها تلاطم‌های گذشته بازار به ویژه در شب عید را شاهد نباشیم.

هشدار مجلس به وزرا

علیرضا سلیمی عضو هئیت رئیسه مجلس با اشاره به اقدامات و تاکیدات قوه مقننه به نهادهای دولتی برای تنظیم و توزیع هرچه بهتر بازار شب عید نوروز، اظهار داشت: با مجوز مجلس تعداد زیادی نیرو به نهادهای نظارتی و تعزیراتی دولت اضافه شده و انتظار داریم که با حراست و مراقبت این نیروها تلاطم‌های گذشته بازار به ویژه در شب عید را شاهد نباشیم.

وی افزود: دولت باید از تمام توان خود به خصوص از لشکر بزرگ نظارتی و تعزیراتی خود برای مقابله با برخی از سودجویانی که در اعیاد مختلف به دنبال افزایش قیمت هستند برخورد کند و مجلس تاکید دارد که این سودجویان نیز به پارلمان و قوه قضائیه معرفی شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: مجلس قطعا از تمام ابزارهای نظارتی خود برای ثبات و آرامش در بازار عید نوروز استفاده خواهد کرد و از اکنون به وزرا هشدار می‌دهیم که هیچگونه کوتاهی را در این امر که با معیشت و سفره مردم ارتباط مستقیمی دارد، برنمی‌تابیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین تاکید داریم که در جنگ اقتصادی که دشمن علیه مردم ما رقم زده، سودجویان نباید بیش از این مردم و خانوارهای ایرانی را مورد آزار و اذیت قرار دهند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها