مقدم‌فر: عرصه تلاش سردار سلیمانی فقط نظامی نبود

کد خبر: 1120898

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد شهادت سردارسلیمانی گفت: قدرت و سرعت جبهه مقاومت به برکت شهادت و خون حاج قاسم به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است.

مقدم‌فر: عرصه تلاش سردار سلیمانی فقط نظامی نبود

حمیدرضا مقدم‌فر دبیر ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در  ویژه‌ برنامه «سرو ماندگار» که با شعار «عَلَم در امتداد قلم» با بیان اینکه سردار سلیمانی در عرصه های مختلف درخشید، گفت: شهید سلیمانی در عرصه دیپلماسی نیز توان بالایی داشت و یکی از اقداماتی که در این عرصه انجام داد این بود که روسیه و پوتین را وارد عرصه و میدان مبارزه با داعش کرد.

مقدم‌فر در ادامه این مراسم که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت اولین سالگرد ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی در هر عرصه‌ نظامی ای که وارد شد، قهرمان میدان پیروزی بود. این شهید بزرگوار طرح‌های خاورمیانه بزرگ را برهم زد.

وی با بیان اینکه عرصه تلاش سردار سلیمانی فقط نظامی نبود، گفت: سردار دلها در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... نیز فعالیت موثر و ارزشمند داشت.

مقدم فر یادآور شد: سردار سلیمانی در یکی از سخنراهای خود اعلام کرد تا سه ماه آینده داعش از روی کره زمین محو خواهد شد، این موجب حیرت دنیا شد و در نهایت این اتفاق رخ داد.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه جهانیان از استقبال مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان حیرت کردند.

وی افزود: مسلما تحقق وعده نابودی داعش و حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، به دلیل صداقت و اخلاص شهید در مقابل خداوند پدید آمد.

مقدم فر تاکید کرد: قدرت و سرعت جبهه مقاومت به برکت شهادت و خون حاج قاسم به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مسئولین و مدیران کشور باید از حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند و روش مدیریتی ایشان را کشف کنند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی را بیش از حرف‌هایی که در این روز‌ها گفته می‌شود، باید شناخت البته این امر نیازمند تحقیق و پژوهش است.

گفتنی است سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران هم در این مراسم گفت: آیت الله مصباح یزدی برای ادامه حیات انقلاب اسلامی خوراک فکری فراهم کرد و شهید سلیمانی این تئوری‌ها و مکتب فکری را در عرصه عملیاتی پیاده  کرد.

وی ادامه داد: مولفه مهم شخصیتی سردار سلیمانی در اخلاص خلاصه می‌شود. شهید سلیمانی در سبک مدیریتی خود از مدیریت به مثابه امامت استفاده می‌کرد، بدین منظور که همه مدیران در تمامی عرصه‌ها باید نقش امام را به معنی جلودار ایفا کنند.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: شهید سلیمانی توانست با هوشمندی فرهنگی قومیت‌ها، ملیت‌ها و زبان‌های مختلف را زیر چتر جبهه مقاومت گردهم بیاورد.

وی گفت: شهید سلیمانی سه نوع رابطه را در مهارت ارتباطی‌اش به کار می‌برد، ارتباط با خدا، خود و دیگران.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها