معاون سیاسی سپاه: حاج قاسم معجزه اسلام و انقلاب بود

کد خبر: 1120364

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی نقشه آمریکا و سیاست‌های قرن ۲۱ استکبار جهانی را در منطقه به شکست کامل رساند.

معاون سیاسی سپاه: حاج قاسم معجزه اسلام و انقلاب بود

سردار یدالله جوانی ظهر یکشنبه در گردهمایی سیاسی کارکنان و بسیجیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: نقش و ماهیت بسیج با بصیرت و آگاهی عجین شده و این القاب را امام راحل و مقام معظم رهبری به بسیجیان داده اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا و نیروی کاربردی در انقلاب اسلامی نقشی بسیار مهم و تأثیرگذار در عرصه‌های مهم سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی بسیج و قدرت تحلیل و شناختی که این نیروی عظیم دارند سبب شده تا ایران در گردنه‌های حساس سیاسی و خنثی کردن توطئه‌های متعدد دشمنان دست خالی نبوده و همواره برای شکست دشمن با بصیرت و تیزبینی وارد شده اند.

وی با تبریک دهه بصیرت و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی و شخصیتی جهانی دارد و همه همه از پیر و جوان، زن و مرد و خرد و کلان محبت وی را در سینه می‌پرورند.

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این علاقه و محبت جهانی نسبت به سردار سلیمانی عادی نیست چون سردار با قرار گرفتن در مسیر خدا خالصانه خود را وقف مردم و انقلاب کرد و در آن سوی مرزها نیز با درایت و بصیرت حق تجاوز به دشمن را نمی‌داد و به این ترتیب خدا او را در دنیا محبوبیت و مقبولیت و در جهان آخرت نیز با پاداش شهادت مشعوف ساخت.

جوانی شهید سلیمانی را شاهکار و محصول انقلاب اسلامی و دست پرورده امام و رهبری بود دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی سیاست‌های قرن ۲۱ آمریکا را به شکست کامل رساند و در حالی که آمریکا میلیاردها دلار برای پیاده کردن نقشه شوم خود در خاورمیانه سرمایه گذاری کرده بود با شکست مفتضحانه ای روبرو شد و به همین دلیل جنایتکاران آمریکایی مستقیم برای شهادت سردار دل‌ها وارد عمل شده و وی را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا سودای مدیریت بر جهان و کدخدایی را داشت، افزود: طرح خاورمیانه جدید و بزرگ، لشکرکشی گسترده به افغانستان، ایجاد تروریسم و … همه برای این بود که آمریکا با نفوذ در منطقه بر جهان مدیریت کند اما در سر بزنگاه با عنصر الهی و قوی به نام سردار سلیمانی همه این توطئه‌ها نقش بر آب شد و بدیهی بود که آمریکا به دنبال این شکست مفتضحانه کینه‌ای عمیق از سردار دل‌ها داشته باشد.

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: به رغم اینکه در ۲۰ سال گذشته آمریکایی‌ها با بهانه واهی مبارزه با تروریسم وارد عراق و افغانستان شد اما با شکست مواجه شدند و وقتی خود آمریکایی‌ها بررسی می‌کنند اذعان دارند که دلیل شکست این سیاست‌ها و برنامه‌های آمریکا در منطقه حضور و وجود مؤثر سردار سلیمانی است و یک پای خواری و شکست این کشور جهانخوار مواجه شدن با عنصر انقلابی و شخصیت جهانی به نام حاج قاسم است که اجازه نمی‌دهد این کشور دست از پا خطا کرده و خود را کدخدای جهان بداند.

جوانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در نیروی قدس سپاه از مهره‌های ارزشمند و کلیدی بود، اضافه کرد: با مدیریت سردار اسلام قریب به ۲۰ توطئه آمریکا در منطقه خنثی شد که اگر هر کدام از این نقشه‌ها به بار می‌نشست ورق برمی گشت و آمریکایی‌ها غالب می‌شدند.

وی ادامه داد: اینکه رئیس جمهور آمریکا ترامپ خود شخصاً عملیات شهادت سردار را طراحی می‌کند به خاطر این است که آمریکایی عامل اصلی شکست‌های خود را این مرد بزرگ می‌دانند.

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلیمانی را قهرمان و فرزند ملت ایران و امت اسلام معرفی کرد و گفت: حاج قاسم معجزه اسلام و انقلاب بود که در مکتب رهبری و انقلاب پرورش یافته و به خار چشم دشمنان انقلاب و نظام تبدیل شد.

جوانی گفت: سردار در هر صحنه‌ای که وارد شده عاقلانه، مدبرانه و حکیمانه برخورد کرده و به لحاظ سبک مدیریتی و نوع مواجهه با گروه‌های مردمی و … انسانی شایسته و صالح بوده و به همین سبب مقام معظم رهبری عنوان مکتب را به سلوک این سردار شهید داده اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه ما نیازمند الگوهای مدیریتی است، گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که شهید سلیمانی را باید به عنوان راه و مکتب بشناسید بنابراین باید این راه و مدرسه درس آموز را تبلیغ و ترویج کنیم تا همه از رئیس جمهور گرفته تا استانداران، فرمانداران و مدیران کل شهید سلیمانی را الگوی مدیریتی خود قرار دهند.

معاون سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهتمام برای ساخت دولت اسلامی را یکی از اهداف والای انقلاب اعلام کرد و افزود: در ۴۳ سال گذشته از انقلاب بسیجیان در همه عرصه‌ها حضور یافته و شاهد روند تکاملی انقلاب بودند و این بار نیز باید در ایجاد دولت اسلامی و مردمی یک پای قضیه باید بسیجیان مخلص باشند.

جوانی انقلاب اسلامی را انقلاب هدفدار و آمان دار اعلام و اظهار کرد: تا دولت ما اسلامی نشود جامعه ما اسلامی نخواهد شد بنابراین با تاسی به فرمایش مقام معظم رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب بر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تاکید کرده اند، باید سردار سلیمانی را به عنوان یک انسان خودساخته و یک مدرسه درس آموز باید الگو قرار داده و دولت اسلامی را طراحی و در جهان معرفی کنیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها