خطیب این هفته نماز جمعه تهران

کد خبر: 1119773

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه گفت: نماز این هفته تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران

حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با بیان اینکه نماز این هفته تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، اعلام کرد: در نمازجمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی خواهیم داشت و در پیش از خطبه‌ها از صحبت‌ها و تحلیل‌های سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: این هفته در نمازجمعه از مداحی، مداح اهل بیت حاج ابوذر بیوکافی استفاده خواهیم کرد و همچنین موکب‌هایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده میزبانی و پذیرایی از نمازگزاران تهرانی خواهند بود.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه اظهار داشت: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

نوری افزود: سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه ۶۰انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران بین دو نماز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نمازجمعه تهران، گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش خواهران و برادران با تقویت ویژه نسبت به یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی با مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی میزبان نمازگزاران خواهد بود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها