رضایی: وزارت نیرو اطمینان داده است که در تأمین آب شرب دچار کمبود نشود

کد خبر: 1110226

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست اعضای کمیسیون عمران با وزیر نیرو:با توجه به اینکه در سال‌های گذشته با کمبود بارش باران و برف مواجه بودیم، این دغدغه را داشتیم که برای امسال و سال آینده شهرها و روستاها دچار مشکلات تأمین آب شرب شوند.

 رضایی: وزارت نیرو اطمینان داده است که در تأمین آب شرب دچار کمبود نشود

سرویس سیاسی فردا: محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست اعضای کمیسیون عمران با وزیر نیرو:با توجه به اینکه در سال‌های گذشته با کمبود بارش باران و برف مواجه بودیم، این دغدغه را داشتیم که برای امسال و سال آینده شهرها و روستاها دچار مشکلات تأمین آب شرب شوند.

 

وضعیت اعتباری وزارت نیرو امسال به نسبت سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده است. آقای محرابیان در کمیسیون عمران حاضر شده و گزارش بسیار خوبی در خصوص وضعیت آبی کشور ارائه کردند. همچنین اطمینان خاطر را به ما داد که با برنامه‌های خود و هماهنگی با اعضای شورای عالی آب و شخص رئیس‌جمهور در شهرها و روستاها مشکل تأمین آب شرب نداشته باشیم. متأسفانه در سال گذشته بسیاری از روستاها با تانکر آب‌رسانی شده وضعیتی بحرانی داشتند.

با برنامه‌های خوبی که وزیر نیرو در کمیسیون ارائه کردند، امیدواریم امسال و سال آینده شرایط بهتری در حوزه تأمین آب شرب داشته باشیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها