حضور رئیسی در مراسم روز استکبار ستیزی

کد خبر: 1107285

سمنان- رئیس جمهور ایران اسلامی از پروژه بزرگ مصلای امام (ره) مرکز استان سمنان بازدید به عمل آورد و در مراسم روز استکبار ستیزی نیز شرکت کرد.

حضور رئیسی در مراسم روز استکبار ستیزی

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در ادامه سفر یک روزه هیئت دولت سیزدهم به استان سمنان به مصلای سمنان رفت تا در کنار حضور در مراسم محوری ۱۳ آبان در مرکز استان از نزدیک از این پروژه بزرگ بازدید و در جریان مشکلات تکمیل آن قرار گیرد.

قرار است تا لحظاتی دیگر مراسم محوری ۱۳ آبان روز استکبارستیزی در مصلای سمنان برگزار شود. گروه‌های دانش آموزی و همچنین مردمی با رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک به صورت محدود در این مراسم حضور خواهند داشت.

سفر امروز کابینه سیزدهم به استان سمنان همزمان با روز استکبارستیزی حال و هوای خاصی را به مردم استان سمنان به ویژه حضار در مصلای مرکز استان سمنان داده است همچنین بارش رحمت الهی این روز را به یادماندنی تر نیز کرده است.

گفتنی است تکمیل مصلاهای استان سمنان یکی از مطالبات مسئولان، مردم و ائمه جمعه است که رئیسی به نمایندگی از دیگر مصلاهای استان از مصلای امام (ره) مرکز استان بازدید به عمل می‌آورد. مصلای سمنان یکی از پروژه‌هایی است که مدت مدیدی تکمیل آن به درازا کشید همچنین در شهرستان‌های دیگر استان مانند شاهرود پس از نزدیک به دو دهه هنوز مصلاها تکمیل نشده‌اند.

قرار است رئیس جمهور در جمع نخبگان استان سمنان سخنرانی کند و پس از آن در نشست شورای اداری حضور یابد./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها