در کمیسیون آموزش با حضور وزیر پیشنهادی کار چه گذشت؟

کد خبر: 1087605

سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این کمیسیون گفت: در این نشست بر گسترش بیمه‌ها، افزایش بهره‌وری در شستا با تغییر مدیران و حمایت از کارگران با اصلاح قانون کار مباحثی مطرح شد.

 در کمیسیون آموزش با حضور وزیر پیشنهادی کار چه گذشت؟

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی میهمان کمیسیون آموزش بود که توضیحاتی درباره برنامه‌های خود ارائه کرد. 

وی افزود: مهارت آموزی و توجه به سازمان فنی و حرفه‌ای، برآورد دقیق سرانه رفاه اجتماعی و ایجاد عدالت بین مناطق مختلف کشور، گسترش بیمه‌ها، حمایت از کارگران ساختمانی و مشکلات سازمان بهزیستی از دیگر مسائلی بود که در این نشست درباره آن بحث و بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: لزوم بالا بردن میزان بهره‌وری در شرکت‌های شستا و لزوم تغییر برخی مدیران آن و سروسامان دادن به بنگاه‌های اقتصادی آن یکی دیگر از مطالبات نمایندگان بود. همچنین توجه به آسیب های اجتماعی، اصلاح قانون کار و گسترش اشتغال و مخصوصا مشاغل زودبازده دیگر موضوعات مورد تأکید در این جلسه بود.

حاجی پور گفت: اجرای اصول ۲۸ و ۲۹ قانون اساسی و توجه به بازنشستگان بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان و برطرف کردن مشکل زنان سرپرست خانوار نیز یکی دیگر از مطالبات اعضای کمیسیون آموزش از وزیر کار بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها