واکنش یک اطلاح طلب به نیامدن علی لاریجانی به مراسم تحلیف

کد خبر: 1085385

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هر چقدر از فضای انتخابات دورتر شویم نگاه‌های سیاسی معقول تر خواهد شد.

واکنش یک اطلاح طلب به نیامدن علی لاریجانی به مراسم تحلیف

محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ، با اشاره به تشکیل حزب اصلاح طلب توسط علی لاریجانی، گفت: آقای لاریجانی پس از رد صلاحیت خود از دنیای سیاست کناره گیری کرد و در مراسم تحلیف هم حضور نیافت، بنابراین به نظرم این موضوع شایعه است.

او ادامه داد: علاوه بر این آقای نعمتی، حزبی به نام رفاه ملت دارد که بین مستقلین و اصلاح طلبان در حال کار است و تقریبا همگی از طرفداران لاریجانی هستند. شناختی هم که من از لاریجانی دارم یک فرد حزبی نیست، بلکه یک نگاه مدیریت جمعی دارد.

فومنی درباره تغییر شکل هر دو جریان سیاسی بزرگ کشور هم گفت: هر چقدر از فضای انتخابات دورتر شویم نگاه‌های سیاسی معقول تر خواهد شد؛ اما ممکن است از طرف برخی از گروه‌های اصلاح طلب شاهد سنگ اندازی‌ها و تخریب‌هایی باشیم؛ شاهد این موضوع هم تشکیل گروه‌هایی در زمینه جنگ‌های روانی و حمله ور شدن به دولت آقای رئیسی است که در این زمینه برخی از روزنامه‌ها هم راه اندازی شده است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به عملکرد حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: همواره کار کارگزاران همین بوده است که وارد انتخابات می‌شوند، یک ائتلاف سوری به راه می‌اندازند و اکثرا هم اعضای خود را وارد دولت می‌کنند. بعید است که کارگزاران از اصلاحات خارج شود، زیرا اینها به هم نان قرض می‌دهند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها