عباس زاده: مذاکره نباید به موضوع اول دولت تبدیل شود

کد خبر: 1079239

مذاکره نباید به موضوع اول افکار عمومی و دولت تبدیل شود 🔻محمود عباس زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دولت بایدن در حال ارزیابی تغییر سیاست های تحریم اقتصادی در قبال ایران است، گفت: مقاومت تیم آمریکایی در مقابل لغو تحریم ها به عنوان پیش شرط بازگشت آنها به برجام نشان داد راهبردها و سیاست های آمریکا در مجموعه ای فراتر از روسای جمهور تدوین می شود و روسای جمهور فقط اعمال و اجرا می کنند. 🔻نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روسای جمهور در آمریکا خودشان به تنهایی تصمیم گیرنده نبوده، به تعبیری فعال نیستند، تیم بایدن و رفتارهای رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده همین امر است. 🔻وی اظهار داشت: ارزیابی و بررسی تغییر در سیاست های تحریم اقتصادی و زمان بر بودن آن از دیدگاه تیم بایدن، می تواند عامل فرسایشی شدن مذاکرات وین شود.

عباس زاده: مذاکره نباید به موضوع اول دولت تبدیل شود

محمود عباس زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دولت بایدن در حال ارزیابی تغییر سیاست های تحریم اقتصادی در قبال ایران است، گفت: مقاومت تیم آمریکایی در مقابل لغو تحریم ها به عنوان پیش شرط بازگشت آنها به برجام نشان داد راهبردها و سیاست های آمریکا در مجموعه ای فراتر از روسای جمهور تدوین می شود و روسای جمهور فقط اعمال و اجرا می کنند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روسای جمهور در آمریکا خودشان به تنهایی تصمیم گیرنده نبوده، به تعبیری فعال نیستند، تیم بایدن و رفتارهای رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده همین امر است.

وی اظهار داشت: ارزیابی و بررسی تغییر در سیاست های تحریم اقتصادی و زمان بر بودن آن از دیدگاه تیم بایدن، می تواند عامل فرسایشی شدن مذاکرات وین شود./ خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها