امیر صباحی‌فرد: سربازان نقشی ویژه و تاریخ‌ساز داشتند

کد خبر: 1076416

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سربازان، ستون اقتدار نیروهای مسلح هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را تحقق می‌بخشند.

امیر صباحی‌فرد: سربازان نقشی ویژه و تاریخ‌ساز داشتند

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدیدالورود منطقه پدافند هوایی جنوب (بوشهر) گفت: کارکنان وظیفه دوشادوش سایر نیروی انسانی نقش خطیر و ارزنده‌ای در تولید امنیت و صلابت ایران اسلامی دارند.

وی در این مراسم گفت: سربازان، ستون اقتدار نیروهای مسلح هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را تحقق می‌بخشند.

صباحی فرد با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح مایه عزت کشور و موجب ترس دشمنان است، گفت: کارکنان وظیفه دوشادوش سایر نیروی انسانی نقش خطیر و ارزنده‌ای در تولید امنیت و صلابت ایران اسلامی دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اجرای طرح «مهارت آموزی» کارکنان وظیفه، خاطرنشان کرد: ارتقای جذابیت دوران خدمت برای سربازان، خانواده‌‌ها و اصلاح نگرش جامعه، افزایش نشاط و رضایت در طول دوران خدمت سربازی، افزایش اثربخشی خدمت کارکنان وظیفه و تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح و افزایش مهارت‌های شغلی، کارورزی و آمادگی برای ورود به بازار کار از جمله دستاوردهای طرح مهارت آموزی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: سربازان وظیفه در دوران 8 سال دفاع مقدس با حضوری شجاعانه در عملیات‌های مختلف و نثار جان و خون برای ایران عزیز، سرمایه‌‌ای از جنس افتخار و عزت اندوختند و نقشی ویژه و تاریخ‌ساز داشتند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها