گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای«بهشت» +اسامی

کد خبر: 1073653

اصلاح‌طلبان محسن هاشمی، پیروز حناچی، اسحاق جهانگیری و عباس آخوندی را گزینه‌های اصلی شهرداری تهران می‌دانند.

گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای«بهشت» +اسامی

گروه سیاست سایت فردا - همه توجه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری است. به خصوص که هنوز معلوم نیست اصلاح‌طلبان با چه کیفیتی در این انتخابات مشارکت می‌کنند. پشت همتی را گرفته و تمام قد به میدان می‌آیند یا اینکه از ترس شکست و بی‌مهری بدنه اجتماعی مشارکت غیرفعال پیشه کرده و وضعیت را پیچیده می‌کنند.

همه بگو مگوها و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای حول این محور است اما این به معنی آن نیست که انتخابات شوراها و برنامه ریزی برای کسب کرسی سیاسی و مهم شهرداری پایتخت به فراموشی سپرده شده یا به حاشیه رفته باشد.

اصلاح‌طلبان اتفاقا دست از تلاش برای انتخابات شورا نکشیده با لیست 21 نفره «جمهور» به میدان آمده‌اند. آنطور که جماران گزارش کرده 4 گزینه نیز برای شهرداری تهران در نظر دارند. پیروز حناچی، محسن هاشمی، اسحاق جهانگیری و عباس آخوندی.

حبیب زاده در نشست خبری لیست جمهور درباره انتخاب شهردار گفته است: همه ما افرادی را مدنظر داریم و وظیفه ما است که شهردار را انتخاب کنیم، به نظر من اشخاص توانمندی مطرح هستند که می توانیم در مورد آنها بحث و گفت و گو کنیم. آقای حناچی، هاشمی، دکتر جهانگیری از بهترین  گزینه‌ها هستند. آقای آخوندی نیز از گزینه‌های خوبی هستند که مطرح هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها