صف کاندیداهای غیرجدی؛ یک چهره جدید

کد خبر: 1050662

حسن سبحانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: قصد خود را برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به آگاهی می‌رسانم.»

صف کاندیداهای غیرجدی؛ یک چهره جدید

گروه سیاست سایت فردا - انتخابات نزدیک است و صف کاندیداها هر روز طویل‌تر می‌شود. همه آنهایی که در صف ثبت نام و کاندیداتوری ایستاده‌اند، نیز جدی نیستند. این طور که معلوم است، گذشته از سیاسیونی که به خاطر کارنامه و محبوبیت نداشته ، امیدی به پیروزی آنان نیست؛ برخی چهره‌های دانشگاهی نیز به فکر کاندیداتوری افتاده‌اند. 

مثلا حسن سبحانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته است: «به عنوان استاد اقتصاد دانشگاه تهران و انذاردهنده همیشگی نسبت به سیاست‌های اقتصادی فلاکت‌بار بعد از جنگ و با این باور که به پشتوانه سال‌های طولانی تجربه تقنینی و اجرایی می‌توان رشد تخریب در اقتصاد را متوقف نمود، قصد خود را برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به آگاهی می‌رسانم.»

همشهری آنلاین با انتشار این توییت از ورود یک کاندیدا جدید گزارش داده و نوشته که پیش از سبحانی‌، حسین دهقان وزیر سابق دفاع و مشاور فعلی رهبری برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام نامزدی کرده بود.

گفتنی است، حسن سبحانی تا کنون سه دوره نماینده مجلس بوده و در انتخابات دور یازدهم و دوازدهم ریاست جمهوری نیز ثبت نام کرده بود و تایید صلاحیت نشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها