‌رئیسی: تلاش‌های مرزبانان در تامین امنیت مرزنشینان ستودنی است

کد خبر: 919126

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش‌های مرزبانان در تامین امنیت و آرامش مرزنشینان ستودنی است.

‌رئیسی: تلاش‌های مرزبانان در تامین امنیت مرزنشینان ستودنی است

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی خراسان رضوی با تشکر از خدمات و اقدامات گسترده مرزبانی ضمن تاکید بر اهمیت تامین نظم، آرامش و امنیت مرزنشینان اظهار داشت: مرزبانان در مرز‌ها همان جا با تهدید برخورد می‌کنند؛ این خبر بسیار خبر خوبی است، می‌تواند خطر در شهر‌های مشهد، تهران، اصفهان و ... صورت بگیرد، اما مرزبانان ما اجازه نمی‌دهند که این خطر به داخل کشور بیاید و در همان نقطه صفر مرزی با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: خبر شهادت مرزبانان برای ما خبر بدی است، اما از سوی دیگر این مهم، هوشیاری و آمادگی مرزبانان ما را نشان می‌دهد؛ مرزبانان ما جان خودشان را کف دستشان می‌گذارند تا خطری متوجه کشور نشود این همان روحیه اعتماد به نفس و ایمان به خدا است.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: از صبر و شکیبایی خانواده کارکنان مرزبانی تقدیر و تشکر می‌کنیم و دعا می‌کنیم روح همه شهدا بویژه شهدای مرزبانی با ائمه معصومین (ع) محشور گردد.

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: در مرز ۸۳۵ کیلومتری خراسان رضوی قریب به ۲۴۳ شهید مرزبانی تقدیم نظام شده است.

رامیار خاطرنشان کرد: باید به جملات زیبای مقام معظم رهبری اشاره کنم که فرمودند: شهدای مرزبانی مظلومند، کسانی که بی‌ادعا تلاش می‌کنند. مرز‌های این کشور به ویژه مرز خراسان رضوی به برکت خون شهدا و فرماندهان خوبی که دارد مثل دیگر مرز‌ها محکم و قوی هستند، لذا بدانید که فرزندان شما در مقابل دشمنان ایستاده اند.

در ادامه این دیدار سردار " جان نثار" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در سخنانی عنوان داشت: امنیت حال حاضر کشور و مرز‌های استان از برکات خون شهدایی است که خانواده آن‌ها در این جمع حضور دارند و چه آن‌هایی که حضور ندارند. در حال حاضر فعالیت مردم به طور بسیار مناسب و عالی در مرز‌های خراسان رضوی ساری و جاری است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها