رئیسی: با تفکر انقلابی و ایستادگی در برابر غرب، مشکلات حل می‌شود

کد خبر: 904882

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب باید شاکر خدمات و دستاورد‌ها باشیم گفت: با تفکر انقلابی و ایستادگی در برابر غرب، مشکلات کشور حل خواهد شد.

رئیسی: با تفکر انقلابی و ایستادگی در برابر غرب، مشکلات حل می‌شود

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در اجلاس تشکل اساتید حوزه‌های علمیه که در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد اظهار کرد: روشنفکر واقعی کسی است که جامعه را بشناسد و در مقابل غرب بایستد و متناسب با شرایط تصمیم‌گیری کند.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های درخشانی انجام شده است که همه این دستاورد‌ها از برکات انقلاب اسلامی بوده است. در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و در حوزه‌های فلسفی فعالیت‌های چشمگیری انجام شده است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم زندگی انسان مبتنی بر فقه می‌تواند پاسخگوی تمام مسائل باشد و مهم‌ترین مسئله، رویکرد حکومتی بر فقه است.

وی تصریح کرد: به روز شدن در حوزه علم بسیار مهم است که به برکت انقلاب اسلامی شاهد آثار و برکات آن بوده‌ایم.

رئیسی افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید نسبت به خدمات و زحمات شاکر باشیم، اما نواقص و کاستی‌هایی در کشور وجود دارد که باید رسیدگی شود.

وی در پایان گفت: ایستادگی در برابر تفکر سکولار که مروج جدایی حوزه علمیه و حکومت است بسیار مهم بوده و نباید گذاشت چنین تفکری باعث جدایی و تفکیک دین و سیاست شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها