قدردانی حداد عادل از مسئولان کشور عراق

کد خبر: 888800

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه وحدت مسلمین در کشور‌های جهان اسلام تقویت شده است، گفت: باشکوه‌ترین اجتماع جهانی شیعیان در اربعین امسال متجلی شد.

قدردانی حداد عادل از مسئولان کشور عراق

خبرگزاری تسنیم: غلام‌علی حداد عادل عصر امروز پس از زیارت مضجع شریف امام نخست شیعیان در نجف اشرف در گفتگو با تعدادی از فعالان رسانه‌ای مازندران اظهار داشت: علی‌رغم توطئه‌ها و ترفند‌های استکباری، امسال باشکوه‌ترین اربعین جهان اسلام در کشور مسلمان عراق متجلی شده است.

وی افزود: خوشبختانه امنیت کشور عراق هر روز رو به افزایش بوده و این اتحاد و همدلی کشور‌های جهان اسلام ستودنی است.

حداد عادل با اشاره به اینکه از مولای متقیان علی (ع) طلب داریم از اربعین امسال تا اربعین سال آینده بتوانیم بر وحدت، یکدلی و همدلی بین مسلمان کشور‌های اسلامی بیفزاییم، تصریح کرد: پیروزی از آن ملت‌های انقلابی و دوستدار جهاد و شهادت است.

وی با قدردانی از مسئولان کشور عراق برای تامین امنیت و پذیرای از زائران ایرانی و کشور‌های اسلامی، افزود: خدمت به زائران حسینی افتخاری بسیار بزرگ بوده که در سال‌های اخیر نصیب مردمان خونگرم، مهربان و نجیب شهر‌های عراق خصوصا نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و ... شده است.

رئیس فرهنگستان فرهنگ و ادب فارسی در ادامه سخنانش با گریزی به فعالیت خدمات شهری شهرداری‌های کشور در کمک رسانی به شهرداری‌های شهر‌های زیارتی عراق، گفت: امیدواریم زیرساخت‌های توسعه شهری در اماکن مقدسه کشور عراق در سال‌های آینده تقویت شود.

حداد عادل در عین حال به شنیدن اخباری ناخوشایند از عملکرد برخی شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی شهر‌های کشور اشاره و تصریح کرد: باید انضباط مالی و خدمت‌رسانی خالصانه در بین کارکنان شهری تقویت شود.

محمد حسن محمدی کیادهی، عضو ادوار شورای اسلامی شهر ساری، مشاور عالی شهردار مرکز استان در این دیدار با اشاره به سفر هیئت رسانه‌ای به کشور عراق در ایام اربعین، این اجتماع پرشور اربعین را نماد اتحاد، همبستگی، وحدت و یکدلی کشور‌های مسلمان جهان قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی نقشه‌های متعددی را برای براندازی همایش عظیم اربعین حسینی امسال تدارک دیده بود، افزود: با تکیه بر منش عاشورایی و تاسی از، ولی فقیه زمان، تمام توطئه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها