روحانی روز دانشجو را تحویل نگرفت!

کد خبر: 756877

شاید آن‌قدر سخنان دانشجویان منتخب «حسابی» یا «صمیمی» نبود که در وبگاه ریاست‌جمهوری انتخاب و منتشر شود!

روحانی روز دانشجو را تحویل نگرفت!
سرویس سیاسی فردا: صبح نو در بخشی از یادداشت خود نوشت: امسال، مراسم روز دانشجو و حضور رییس‌جمهور در روز دانشجو، قدری عجیب بود. به‌جای روز شانزدهم، با فاصله زیاد، روز یازدهم آذرماه و در مکانی با فاصله زیاد از تمرکز دانشگاه‌ها برگزار شد؛
از این گذشته، مراسم روز دانشجو، نه همچون گذشته به‌مثابه یک برنامه منحصر به فرد در یک روز منحصر به فرد، بلکه به‌عنوان برنامه‌ای در میان برنامه‌های دیگر ریاست جمهوری برگزار شد و در واقع این مراسم، برای دانشجویان و برای رییس‌جمهور، موضوعیت خاصی پیدا نکرد. در این مراسم -که مطابق گزارش وبگاه ریاست جمهوری «صمیمی» بود- سخنی از دانشجویان نقل نشد؛ نمی‌دانم شاید آن‌قدر سخنان دانشجویان منتخب «حسابی» یا «صمیمی» نبود که در وبگاه ریاست‌جمهوری انتخاب و منتشر شود!
البته نگویید که وبگاه رییس‌جمهور تنها سخنان رییس‌جمهور را منعکس می‌کند، چرا که در سطح بالاتر، وبگاه مقام معظم رهبری، به وقت ملاقات‌های دانشجویی، اظهارات دانشجویان را نیز منتشر می‌کند. نمونه‌اش همین دیدار افطاری امسال دانشجویان با معظم له. به‌هر‌حال بگذریم؛ بنا بر هر دلیلی که بود، مراسم روز دانشجو از سوی رییس‌جمهور و مطبوعات و خبرگزاری‌ها و حتی خود دانشجویان چندان تحویل گرفته نشد و من فکر می‌کنم که باید برای این وضع فکری کرد.
دانشجویان، سال‌هاست که موتور محرک تغییرات مثبت بوده‌اند یا نشان داده‌اند که می‌توانند باشند، ولی به نظر می‌رسد که این ظرفیت، دارد می‌خشکد و از همه جوانب جدی گرفته نمی‌شود. خشکیدن این ظرفیت، ابداً نافی نیاز جامعه به توانایی آن نیست. باید فکری کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها